Reteaua 5 to go mizează pe o creştere de 25% a afacerilor în 2024, la 50 mil.euro. Radu Savopol, cofondator 5 to go: Avem planificate 25 de deschideri de noi locaţii şi 8 renovări în lunile ianuarie-februarie
Reţeaua de cafenele 5 to go vrea să ajungă la finalul anului 2024 la un total de 650 unităti şi o cifră de afaceri de 50 milioane euro, în creştere cu 25% fată de 2023.
Lantul a depăşit anul trecut borna de 500 de cafenele şi a înregistrat o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro.
„Rezultatele obţinute în ultimul trimestru al anului 2023, când am înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de peste 50% comparativ cu anul precedent, au depăşit estimările noastre şi au impulsionat planificarea pentru perioada următoare şi stabilirea de obiective noi, în concordanţă cu ritmul de dezvoltare pe care ne propunem să îl menţinem. Anul abia a început şi deja avem planificate 25 de deschideri de noi locaţii şi 8 renovări, doar pentru lunile ianuarie-februarie. Lucrurile avansează constant la nivel local, practic o nouă locaţie 5 to go se deschide în România la fiecare 2 zile lucrătoare. Totodată, ne dorim şi credem că avem şanse reale de a avansa anul acesta pe locul 7 în topul european al lanţurilor de cafenele, în creştere de pe locul 9 unde ne situăm acum”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Evoluţia 5 to go se reflectă pe ambele pieţe, HoReCa şi retail, ambele divizii înregistrând creşteri spectaculoase în ultimul an. Divizia de retail a ajuns la o pondere de aproximativ 4% din cifra de afaceri a grupului.
Conform planificării actuale, 5 to go va depăşi numărul de 600 de cafenele în 2024, dintre care 50% în Bucureşti, urmat de Braşov (30 cafenele) şi Cluj (15). Dacă în 2023 harta 5 to go număra 110 oraşe cu cel puţin o cafenea deschisă, în 2024 expansiunea vizează cel puţin 40 oraşe noi.
La nivel internaţional, în plan este lansarea pe piaţa din Slovacia, atingerea bornei de 10 cafenele în Ungaria şi implementarea unui proiect pilot pe piaţa din Bulgaria.
În ceea ce priveşte divizia de retail, noi produse marca 5 to go sunt analizate pentru a fi lansate în acest an.
De asemenea, compania vrea să crească valoarea bonului mediu, peste 15 lei, dar şi traficul în cafenele şi dezvoltarea de produse private label dedicate segmentului retail.
Consolidarea gamei şi listarea în noi reţele, alături de dezvoltarea echipei ce gestionează acest segment de retail pot aduce pentru grupul 5 to go o creştere de 10 ori a cifrei de afaceri pe acest segment în următorii 5 ani, atingând un potenţial estimat la 20 de milioane de euro.
PE zona digitală, aplicaţia 5 to go este gata de lansare în proporţie de 90% şi va fi disponibilă în această primăvară.
Brandul 5 to go a fost lansat în 2015 de Radu Savopol şi Lucian Bădilă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro