Reţeaua 5 to go s-a extins în acest an cu 64 de cafenele, iar cifra de afaceri din S1 s-a majorat cu 55%. ”Ne aşteptăm să ajungem la 150 de cafenele deschise în 2023 şi se remarcă şi o estompare a crizei forţei de muncă”
Reţeaua 5 to go a semnat în acest an circa 13 contracte de franciză pe lună, extinzându-se cu 64 de cafenele, în timp ce cifra de afaceri din primul semestru este cu 55% mai mare decât în perioada similară din 2022.
Lunar, cafenele 5 to go înregistrează circa 1,65 milioane de clienţi, lanţul având în total 500 de unităţi în 97 de oraşe.
„Semnăm lunar aproximativ 13 noi contracte de franciză, iar 97% dintre contractele deja active au fost prelungite, ceea ce dovedeşte eficienţa acestui model de business şi valoarea parteneriatelor pe care am reuşit să le construim cu francizaţii noştri. Comunicăm îndeaproape cu fiecare antreprenor şi acţionăm ca o echipă, pentru a ne asigura că toate locaţiile respectă standardele 5 to go şi oferă clienţilor experienţe pozitive de consum.Pe lângă deschiderea de noi unităţi, lansări de produse şi consolidarea prezenţei în retail, pregătim multe alte suprize pentru clienţii noştri în perioada următoare“, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Valoarea medie a bonului a crescut în acest an, la 12,6 lei la nivel naţional şi 16 lei în anumite zone.
„Aceste rezultate sunt o surpriză plăcută mai ales pentru că vin într-un context economic provocator, care a adus creşteri de preţuri şi a impus o adaptare sau chiar resetare a obiceiurilor de consum. Cu toate acestea, am reuşit să ne menţinem ritmul alert de creştere, iar a doua parte a anului se preconizează chiar mai productivă decât prima, astfel că ne aşteptăm să depăşim bugetul estimat şi să ajungem la 150 de cafenele deschise în 2023. Se remarcă şi o estompare a crizei forţei de muncă, ceea ce nu poate fi decât o veste extrem de bună“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Din cele aproximativ 500 de unităţi 5 to go din România, cifră pe care brandul îşi propune să o dubleze în următorii 4 ani, 64 au fost deschise anul acesta, la care se adaugă 33 de locaţii renovate. În plus, reţeaua are şi 5 locaţii dedicate zonei drive, cu vizibilitate crescută pe drumurile naţionale, iar în luna iulie a fost deschis primul flagship store la Braşov.
Strategia de extindere vizează şi pieţele internaţionale, reţeaua având cinci locaţii în Ungaria, deschise sau în curs de amenajare, dar şi în Marea Britanie, Franţa şi Belgia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro