Reteaua dm drogerie markt a închis anul financiar 2023 - 2024 cu afaceri de 1,77 miliarde lei, în creştere cu 35%. Compania a deschis 17 magazine noi în România în ultimul an

Autor: Roxana Rosu Postat la 21 noiembrie 2024 6 afişări

Reteaua dm drogerie markt a închis anul financiar 2023 - 2024 cu afaceri de 1,77 miliarde lei, în creştere cu 35%. Compania a deschis 17 magazine noi în România în ultimul an

Reteaua dm drogerie markt România a închis anul financiar 2023 - 2024 la data de 30 septembrie cu o cifră de afaceri de 1,77 miliarde lei, marcând o creştere de 35,35% faţă de anul anterior.

Reteaua a deschis 17 magazine noi în România, investind peste 110 milioane de lei, ajungând la 153 de drogherii în întreaga ţară. Această expansiune include şi extinderea depozitului central din Timişoara, parte a unei lucrări mai ample în curs de execuţie.

„Evoluţia dm este ghidată în permanenţă de vocea şi nevoile clienţilor noştri. Progresele înregistrate în ultimul an sunt rezultatul strânsului dialog cu iubitorii brandului dm. Am răspuns cu inovaţii şi îmbunătăţiri, reflectând angajamentul nostru ferm de a oferi experienţe de cumpărare memorabile, prin servicii de calitate superioară şi un mediu plăcut, atât în magazinele fizice, cât şi în spaţiul online. Omul este întotdeauna în centrul activităţii dm, motiv pentru care am pus un accent deosebit pe cultivarea unei atmosfere prietenoase şi primitoare în reţeaua noastră de magazine, care a primit anul acesta un nou design, am crescut suprafaţa de vânzare şi am introdus servicii noi. De asemenea, prin noile proiecte pe care le dezvoltăm constant, ne propunem să devenim un catalizator al inovaţiei şi în mediul digital, întotdeauna cu scopul de a răspunde cât mai bine nevoilor în permanentă schimbare”, a declarat Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

În ultimul an financiar, dm drogerie markt România a realizat o serie de investiţii semnificative în strategia care abordează expansiunea şi dezvoltarea digitală.

„Continuăm să ne extindem reţeaua naţională şi să aducem inovaţii în fiecare aspect al activităţii noastre. Ne concentrăm pe oferirea unei experienţe de cumpărare integrate, atât online, cât şi offline. Abordăm o extindere pe toate nivelurile, adaptată la nevoile de cumpărare ale clienţilor din 2024, având dorinţa constantă de a ne menţine aproape de toţi clienţii noştri. Ne propunem să înţelegem mai bine preferinţele şi aşteptările acestora, astfel încât să le putem oferi o experienţă de cumpărare cât mai relevantă şi personalizată”, a transmis Cristian Crişan, administrator dm România.

În ultimele 12 luni, dm a înregistrat o medie de 83.000 de cumpărături pe zi, marcând o creştere semnificativă, de peste 17.000 de cumpărături zilnice, comparativ cu anul precedent (+26%). În perioada 1 octombrie 2023 - 30 septembrie 2024, s-a înregistrat o creştere de 32,33% în numărul articolelor vândute.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
retea,
crestere,
cumparare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.