Reţelele sociale şi sexele
Vă prezentăm un grafic care arată segmentarea pe sexe a celor mai populare platforme sociale din lume, realizată în baza datelor furnizate de reţelele sociale, colectate de specialiştii Oxford Internet Institute.
În general raportul este de 1,05 bărbaţi la o femeie. Cele mai echilibrate reţele sunt Facebook şi YouTube, cu rapoarte egale cu repartizarea populaţiei planetei (oricum, mai mulţi bărbaţi decât femei).
Google plus are doar 43% femei, iar Twitter cea mai mare pondere a sexului slab, de 53%. Flickr şi Tumblr sunt şi ele preferatele doamnelor, iar Meetup, o reţea care facilitează constituirea de grupuri pe pasiuni şi interese este populată preponderent de femei, având doar 38% bărbaţi.
Pe de altă parte, doar 40% din conturile de pe Linkedin aparţin femeilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro