Reynaers România încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 7 milioane euro şi anunţă lansarea unui nou showroom în centrul Capitalei
Reynaers România, compania care dezvoltă soluţii de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere, a anunţat încheierea anului 2017 cu o cifră de afaceri estimată la 7 milioane euro, iar pentru 2018 compania vizează dezvoltarea canalului de distribuţie prin deschiderea unui nou showroom în centrul Bucureştiului, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.
Dezvoltarea afacerii Reynaers România a continuat şi în 2017 fiind susţinută de implicarea în unele dintre cele mai mari proiecte locale, dar şi de creşterea proiectelor pentru export. În prima jumătate a anului 2017 a înregistrat afaceri de aproximativ 3,5 milioane euro. La finalul trimestrului 3 cifra de afaceri este cu 21% mai mare decât în 2016. Pentru 2018 compania îşi propune o majorare de aproximativ 10%.
„În ceea ce priveşte piaţa locală, 60% din vânzări sunt reprezentate de profilele destinate pereţilor cortină. Distribuţia de astfel de sisteme este cea mai dinamică arie a business-ului nostru. În cadrul acesteia realizăm proiecte care ne solicită soluţii non-standard, creative. Sunt concepte arhitecturale sau execuţionale complexe care ne inspiră echipa şi în care punem multă pasiune pentru a sfida limitele inginereşti percepute la prima impresie. Pe plan secund, cu 30% din vânzări, se poziţionează reperele pentru uşi şi ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru uşi glisante, pliantelor, verandelor şi celorlalte soluţii.”, a declarat Daniel Popa, country manager Reynaers Aluminium România.
Potrivit reprezentanţilor companiei, 2017 a marcat şi relocarea activităţii companiei într-un singur centru logistic de aproximativ 2000 metri pătraţi care găzduieşte showroom-ul de prezentare a celor mai noi soluţii de aluminiu şi accesorii, birourile administrative, centrul de training şi testare Reynaers dar şi zona de depozit.
Anul acesta Reynaers România a furnizat soluţii pentru proiecte rezidenţiale din România precum One Herăstrău Plaza, One Charles de Gaulle, Amber Gardens, Rahmaninov Residence, Barrio Residence, dar şi pentru instituţii precum American International School of Bucharest. La nivel internaţional, compania a furnizat soluţii pentru proiectele Metropol Park (Berlin) şi Hotel Wyndham (Frankfurt) din Germania.
Pentru 2018, compania vizează dezvoltarea canalului de distribuţie prin deschiderea unui nou showroom în centrul Bucureştiului, dar şi extinderea la nivel naţional, care în acest moment acoperă zone în continuă dezvoltare, precum Cluj, Timişoara, Bacău şi Iaşi. Noul showroom va beneficia de un design inovator, interactiv, conceput pentru a introduce clienţii în cele mai noi tendinţe din domeniul construcţiilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro