Rihanna, prima persoană de culoare care devine imaginea oficială a casei Dior
Cântăreaţa Rihanna a devenit prima persoană de culoare din lume care a fost desemnată imaginea oficială a unei campanii publicitare a casei de modă Dior, informează site-ul revistei People.
Artista, originară din Barbados, a reprezentat deja "muza" mai multor designeri celebri din industria modei, însă prin această colaborare, ea şi-a adăugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman şi Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficială a casei Dior, devenind astfel prima persoană de culoare din lume care va îndeplini acest rol.
Potrivit Women's Wear Daily, cântăreaţa Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania "Secret Garden" a casei Dior.
Fotografiile şi videoclipurile din această campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate în primăvara acestui an.
Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", din 2010, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) şi "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu opt premii Grammy.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro