România este „în broşuri“ destinaţie de wellness. În realitate „turiştii cer circuite spa, dar ne-am dat seama că nu avem ce să le oferim specific românesc“

Postat la 01 octombrie 2018 52 afişări

Vacanţele wellness în străinătate îi pot costa pe turişti aproape dublu faţă de cât ar plăti pe o vacanţă similară la ei în ţară, iar România are un potenţial enorm pe această nişă, din păcate prea puţin exploatat.

România este „în broşuri“ destinaţie de wellness. În realitate „turiştii cer circuite spa, dar ne-am dat seama că nu avem ce să le oferim specific românesc“

„Au început să vină cereri de la turişti că vor să facă circuite spa în România, dar ne-am dat seama că nu avem ce să le oferim specific românesc. (…) Din ianuarie, unele centre spa cu care am început să lucrăm şi-au conceput ritualuri spa semnătură (ritual specific locului – n.red.). Fiecare ritual se face folosind ingrediente din zona respecivă, precum argilă, plante naturale, sare etc., astfel încât turiştii care vin în România să guste România prin prisma acestor terapii spa“, a spus Ioana Marian, ambasador Global Mentorship Programme şi CEO fondator al portalului despreSpa.ro.

 

Ioana Marian a făcut aceste afirmaţii în ca­drul evenimentului Bursa şi forumul de turism balnear. Înainte să intre în industria spa, ea a lucrat timp de zece ani în domeniul bancar.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.