Ryanair, cel mai mare operator low-cost din Europa, reduce din nou target-ul de pasageri. Compania se aşteaptă ca perioada de iarnă să vină cu pierderi tot mai mari
Ryanair – cel mai mare operator low-cost din Europa – a redus target-ul de pasageri la 50 de milioane şi se aşteaptă ca perioada de iarnă să vină cu pierderi din ce în ce mai mari, scrie The Guardian.
Compania declarase în luna iulie că target-ul de pasageri până în martie 2021 va fi de 60 de milioane de oameni, cu 20 de milioane mai puţin faţă de estimările din luna mai.
Michael O’Leary, CEO-ul Ryanair, a spus că operatorul va înregistra circa 5 milioane de pasageri pe lună în timpul iernii şi, pentru a atrage călătorii, preţurile vor fi reduse masiv. De asemenea, compania plănuieşte să închidă mai multe baze şi să plece, cel puţin temporar, din ţările care nu reuşesc că controleze infecţiile cu coronavirus.
Săptămâna trecută, Norwegian Air a declarat că numărul de pasageri a scăzut cu 91% în luna august, sperând să completeze o nouă rundă de finanţare până la sfârşitul anului pentru a nu rămâne fără bani la începutul primăverii lui 2021. De asemenea, Wizz Air – principalul operator aerian din Europa centrală şi de est – a renunţat la planurile prin care intenţiona să majoreze capacitatea de zbor la 80% în următorul trimestru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro