Ce salarii câştigă şefii Tarom, o companie care nu a raportat profit în ultimii 17 ani: Directorul general are un salariu brut de 37.000 lei pe lună, iar directorul financiar şi cel comercial câştigă peste 36.000 de lei pe lună. Tarom plăteşte şi 12.500 lei pe lună pentru fiecare din cei 7 membri ai boardului
Şefii Tarom, una dintre companiile de stat cu cele mai mari probleme, câştigă salarii de peste 36.000 de lei brut pe lună, deşi compania nu a raportat profit din 2007 încoace.
Astfel, potrivit rapoartelor publicate de Tarom, remuneratia bruta a Directorului General este de 37.000 lei/luna, în timp ce Directorul Financiar câştigă 36.131 lei/luna, iar Directorul Comercial 36.131 lei/luna.
Pe lângă asta, compania aeriană de stat mai plăteşte şi remuneraţii de 12.500 lei brut fiecăruia dintre cei 7 membri ai Consiliului de Administraţie:
Anca – Daniela Boagiu – mandat din 15.06.2024
Iuliana – Cristina Bârcă – mandat din 15.06.2024
Monica Săsărman – mandat din 15.06.2024
Iulian-Daniel Idolu – mandat din 15.06.2024
Costin – Ionuţ Iordache – mandat din 15.06.2024
Mirel Alexandru Marcu– mandat din 15.06.2024
Mihăiţă Ursu – mandat din 15.06.2024
Zborurile Tarom spre Budapesta, Frankfurt, Amsterdam, Paris, Madrid şi Oradea sunt anulate în această dimineaţă, fără ca pasagerii să cunoască motivele care stau în spatele acestei decizii care crează haos pe aeroportul Otopeni şi afectează planurile de călătorie pentru mii de pasageri români.
În ultimii patru ani, Tarom a schimbat şapte directori, astăzi, compania este condusă printr-un mandat interimar de Costin Iordache, care a mai ocupat funcţia de conducere la Tarom. Când au anunţat că Tarom va fi condus iar de Costin Iordache, reprezentaţii companiei au menţionat totuşi că „obiectivul principal al echipei de management rămâne implementarea planului de restructurare“, dar fără să anunţe însă o dată la care ar urma să fie implementat sau cum.În 2022, ultimul an pentru care există date publice, Tarom a avut venituri de 1,1 miliarde lei (220 milioane euro), potrivit Ministerului de Finanţe. Veniturile au fost aproape duble faţă de anul anterior, ţinând cont că în 2021 pandemia încă îşi producea din efecte, mai ales în industria aviatică. Pierderile companiei au fost de 274 milioane lei (55 milioane euro), iar datoriile s-au ridicat la 1,4 miliarde lei, cel mai mare nivel din ultimele două decenii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro