Samsung deschide noi perspective în comunicarea business cu The Wall

Postat la 26 septembrie 2024 1628 afişări

În era digitalizării, Samsung oferă companiilor o soluţie completă şi personalizabilă pentru a îmbunătăţi comunicarea internă şi externă. Cu designul său modular şi configurabil, The Wall All-in-One de la Samsung se adaptează perfect la orice dimensiune şi formă a spaţiului, oferind o flexibilitate fără precedent.

Mediul de lucru se transformă, iar companiile aleg să ofere angajaţilor şi partenerilor de afaceri o nouă experienţă în cadrul sălilor de meeting, lobby-urilor sau sălilor de aşteptare. Fie că este vorba de transmiterea de informaţii esenţiale angajaţilor, de prezentarea produselor clienţilor sau de crearea unei ambianţe dinamice în spaţiile de birouri, tehnologia Micro LED a ecranului The Wall All-in-One oferă o calitate a imaginii fără compromisuri, ideală pentru spaţiile de lucru moderne.

The Wall All-in-One este soluţia de ultimă generaţie pentru afişaje digitale, îmbinând designul elegant cu performanţa de top. Disponibil în trei modele diferite: 4K 146-inch, 2K 146-inch şi 2K 110-inch, acest display inovator revoluţionează industria, reducând semnificativ timpul şi costurile de instalare datorită soluţiei sale pre-asamblate – durata estimată a instalării, efectuată de două persoane, fiind de numai două ore[1]. Mai mult, achiziţia componentelor suplimentare nu este necesară, configurarea display-ului realizându-se automat între cutia de control integrată şi cabinet.

The Wall All-in-One oferă un design elegant, extrem de subţire, cu o ramă de doar 49 mm, respectiv 59 mm la finalizarea instalării, ceea ce ajută la integrarea produsului în orice spaţiu de business.

Dotat cu tehnologia avansată Micro LED, The Wall All in One oferă o calitate excepţională şi un contrast de neegalat al imaginii. Prin intermediul Black Seal şi Ultra Chroma, tehnologii revoluţionare în afişarea LED, culorile redate sunt vii, intense, iar detaliile clar definite. Imaginile prind viaţă datorită lungimilor de undă mai înguste care produc culori RGB de două ori mai pure[2] şi mai precise decât LED-urile convenţionale.

The Wall All-in-One a câştigat numeroase premii, inclusiv „2023 Best of Show” atât la Integrated Systems Europe (ISE) 2023, cât şi la InfoComm 2023, cea mai importantă expoziţie de integrare AV şi sisteme din lume.

Prin inovaţie continuă, Samsung îşi menţine poziţia de lider pe piaţa afişajelor digitale, adaptându-se mereu la cerinţele în schimbare ale industriei.

Cu o experienţă de 15 ani în fruntea industriei, Samsung continuă să modeleze viitorul afişajelor digitale, fiind desemnat cel mai mare producător de afişaj digital de către firma de cercetare de piaţă Omdia, reconfirmându-şi astfel poziţia de lider în piaţa globală[3].

Potrivit raportului Omdia, Samsung a consolidat poziţia de lider în 2023, atingând o cotă de piaţă de 33% şi depăşind pragul de 2 milioane de unităţi vândute – o performanţă fără precedent[4].

Ocuparea primului loc pe piaţa globală a afişajului timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru ferm faţă de inovaţie şi capacitatea noastră de a răspunde cerinţelor în schimbare ale pieţei şi ale consumatorilor. Vom continua să aducem plus valoare clienţilor noştri prin furnizarea de produse specializate, soluţii şi servicii adaptate nevoilor lor variate”, a declarat Hoon Chung, Vicepreşedinte Executiv al Diviziei Visual Display, din cadrul Samsung Electronics.

Samsung aduce constant pe piaţă soluţii de afişare digitală inovatoare, adaptate la nevoile specifice ale fiecărei afaceri, de la retail la corporate.

Produse precum The Wall All-in-One au fost alese de clienţi pentru gradul lor excepţionat de customizare şi pentru scenariile de utilizare unice pe piaţă în care pot fi folosite, precum BAT România şi Charles de Gaulle.Privind în viitor, piaţa globală a afişajului digital este pregătită pentru o creştere rapidă, creştere anuală estimată de 8%, ceea ce ar duce la o dimensiune proiectată a pieţei de 24,6 miliarde de dolari până în 2027, în creştere faţă de 14 miliarde de dolari înregistrate în 2020[5].

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea şi modelează viitorul cu idei şi tehnologii transformative. Compania redefineşte lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de reţea şi soluţiilor de memorie, Sistem LSI, producţiei de semiconductori şi soluţiilor LED, oferind o experienţă conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings şi colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele ştiri, vizitaţi Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.


[1] Modelul Wall All-in-One de 110 inchi necesită trei module prestabilite. Modelul de 146 de inchi necesită patru module prestabilite. Estimarea timpului de instalare pe baza testelor interne.

[2] Cifra se bazează pe standardele interne de testare comparativ cu afişarea LED convenţională de la Samsung.

[3] Raportul Omdia Q4 2023 privind afişajul public; Bazat pe volumul de vânzări. Notă: Televizoarele destinate consumatorilor sunt excluse.

[4] Raportul Omdia pentru T4 2023 privind afişajul public; Bazat pe volumul de vânzări. Notă: Televizoarele destinate consumatorilor sunt excluse.

[5] Conform veniturilor combinate din vânzările de semnalistică LCD şi LED, conform monitorizării pieţei de afişaje publice Omdia Q4 2023 (excluzând televizoarele pentru consumatori) şi monitorizării pieţei de afişaje video cu LED-uri Omdia Q4.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
samsung,
the wall

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.