Schimbare la vârful Lidl: românul Daniel Ştefănescu devine director de achiziţii şi marketing, înlocuindu-l pe italianul Marco Giudici

Postat la 05 decembrie 2018 214 afişări

Executivul român Daniel Şte­fă­nescu este noul director naţional de achiziţii şi marketing al Lidl România, înlocuindu-l pe Marco Giudici care a plecat din companie după mai bine de şase ani, dintre care ultimii patru în România, spun sursele ZF. Daniel Ştefănescu va prelua noua poziţie la 1 ianuarie 2019.

Schimbare la vârful Lidl: românul Daniel Ştefănescu devine director de achiziţii şi marketing, înlocuindu-l pe italianul Marco Giudici

Românul se întoarce astfel pe piaţa locală după ce în ultimul an şi jumătate a fost director de achiziţii în cadrul echipei internaţionale a Lidl Stiftung. El lucrează pentru companie din 2010, iar în 2017 a plecat la nivel internaţional într-un program de pregătire mana­gerială, conform datelor ZF. Absol­vent al Academiei de Studii Eco­no­mice din Bucureşti, el şi-a început cariera în cadrul discounterului german ca junior buyer în toamna lui 2010, devenind apoi buyer, senior buyer şi apoi purchasing director înainte de a pleca în Germania. Practic, Daniel Ştefănescu s-a angajat în companie înainte ca discounterul german să îşi anunţe intrarea oficială pe piaţa din România.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
achizitii,
director,
lidl,
roman,
marketing,
italian,
schimbare
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori