Secretul frumuseţii sau cum şi-a propus AMOO KLINIK să revoluţioneze piaţa serviciilor estetice din România

Autor: Ioana Matei Postat la 17 decembrie 2024 86 afişări

Secretul frumuseţii sau cum şi-a propus AMOO KLINIK să revoluţioneze piaţa serviciilor estetice din România

Piaţa de chirurgie estetică din România a înregistrat o creştere semnificativă în 2024, consolidându-se pe fondul unui interes tot mai mare pentru procedurile minim invazive şi tehnologii de ultimă generaţie. Dr. Oren Iancovici, unul dintre fondatorii AMOO Klinik, explică în exclusivitate pentru BUSINESS Magazin care sunt tendinţele actuale, provocările şi oportunităţile acestui domeniu.

„Anul acesta, piaţa s-a consolidat frumos, cu o creştere lentă, dar constantă. Observăm o cerere tot mai mare pentru proceduri minim invazive, precum liftingul facial (Face Lift) şi blefaroplastia,” afirmă Dr. Iancovici. Aceste intervenţii oferă beneficii estetice şi funcţionale, de la îmbunătăţirea conturului facial până la corectarea pleoapelor căzute, fiind preferate datorită rezultatelor naturale şi timpului redus de recuperare.

„Creşterea puterii financiare şi dorinţa de îmbunătăţire a aspectului fizic sunt principalele motoare ale acestei pieţe,” explică Dr. Iancovici. În plus, influenţa social media joacă un rol semnificativ, însă medicul atrage atenţia asupra importanţei alegerii specialiştilor pe baza calificărilor şi rezultatelor, nu doar a popularităţii online.

Deşi profilul pacientului nu s-a schimbat radical, există o tendinţă spre o informare mai bună.

„Decizia rămâne una emoţională, dar bazată pe discuţii detaliate cu specialiştii. Consider că există întotdeauna loc pentru mai multă educaţie în acest domeniu,” adaugă fondatorul AMOO.

„După pandemie, cererea a crescut semnificativ, stimulată de conţinutul online care a inspirat pacienţii să îşi îmbunătăţească aspectul fizic. Procedurile cu fillere injectabile şi cele de slăbire au fost cele mai solicitate,” precizează Dr. Iancovici.

„Pacienţii germani preferă un aspect natural şi subtil, influenţat de un spirit minimalist. În România, există încă o tendinţă pentru rezultate mai vizibile, dar observăm o migrare lentă spre estetica naturală, pe care o recomandăm tuturor pacienţilor noştri,” subliniază medicul.

Una dintre principalele provocări ale pieţei locale este accesul la infrastructura medicală de înaltă calitate şi la echipamente moderne, care rămân costisitoare. Cu toate acestea, România are un potenţial semnificativ pentru turismul medical datorită preţurilor competitive şi investiţiilor recente în clinici moderne.

Clinica AMOO, amplasată în zona exclusivistă Calea Floreasca, este un exemplu de excelenţă în domeniul esteticii. Cu o investiţie iniţială de 750.000 euro, clinica oferă servicii premium, de la tehnologii inovatoare precum terapia RED LIGHT şi FACE EMS, până la proceduri avansate minim invazive.

 

CITIŢI CONTINUAREA ARTICOLULUI ÎN UNA DINTRE EDIŢIILE TIPĂRITE BUSINESS MAGAZIN ALE LUNII IANUARIE.

Foto: Dr. Andrei Pantazi (chirurg plastician Amoo Klinik, Dr. Oren Iancovici (cardiolog Amoo Klinik) si Dr. Michael Pantazi (chirurg plastician Amoo Klinik

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.