Sergiu Biriş, CEO / Zonga (Trilulilu Music): „Văd foarte mulţi tineri care şi-ar dori să încerce ceva, însă se tem să nu eşueze, că sunt multe provocări pe piaţă; cred că foarte mulţi tineri din ziua de azi ar trebui să lase deoparte gândirea raţională şi să îşi urmeze instinctul de a crea ceva."

Autor: Ioana Matei Postat la 27 decembrie 2018 157 afişări

Sergiu Biriş, CEO / Zonga (Trilulilu Music): „Văd foarte mulţi tineri care şi-ar dori să încerce ceva, însă se tem să nu eşueze, că sunt multe provocări pe piaţă; cred că foarte mulţi tineri din ziua de azi ar trebui să lase deoparte gândirea raţională şi să îşi urmeze instinctul de a crea ceva."

Carte de vizită

¶ A lansat în 2007 Trilulilu, primul YouTube românesc, care a ajuns în trei luni de la lansare printre primele trei site-uri româneşti

¶ În timpul facultăţii, pe care a terminat-o în 2006, Sergiu Biriş avea deja propria afacere, o agenţie de web design

¶ A fost implicat şi în proiectul platformei LiveRail, cumpărată de Facebook (şi închis între timp de gigantul american)

¶ Este acum CEO al serviciului de muzică Zonga, serviciul de muzică prin intermediul căruia utilizatorii pot accesa prin internet o colecţie de peste 36 de milioane de melodii

Profilul lui Sergiu Biriş a apărut în catalogul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.