Sezamo: 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială

Autor: Claudiu Cristea Postat la 06 februarie 2025 19 afişări

Sezamo: 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială

Bucureşti, 06 februarie 2025. Supermarketul online Sezamo anunţă că 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială, în creştere cu 50% faţă de acum şase luni. Categoria include peste 2000 de produse, o creştere de 25% faţă de anul precedent, bazată exclusiv pe cererile primite de la clienţi.
Clienţii investesc în medie 150 de lei pe lună pentru a achiziţiona produse de tip nutriţie specială, aproape jumătate dintre clienţi optând pentru produse fără zahăr. 27% din clienţi aleg produse fără gluten, 22% produse fără lactoză şi 7% produse proteice.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20679

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
SEZAMO,
COŞURI,
NUTRIŢIE
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori