Sezamo: 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială
Sezamo: 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială
Bucureşti, 06 februarie 2025. Supermarketul online Sezamo anunţă că 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială, în creştere cu 50% faţă de acum şase luni. Categoria include peste 2000 de produse, o creştere de 25% faţă de anul precedent, bazată exclusiv pe cererile primite de la clienţi.
Clienţii investesc în medie 150 de lei pe lună pentru a achiziţiona produse de tip nutriţie specială, aproape jumătate dintre clienţi optând pentru produse fără zahăr. 27% din clienţi aleg produse fără gluten, 22% produse fără lactoză şi 7% produse proteice.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20679
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=22682924&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro