Sezamo ţinteşte segmentul de seniori cu servicii personalizate de asistenţă pentru comenzi

Autor: Ioana Niţă Postat la 01 octombrie 2024 35 afişări

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a lansat un program pentru seniori, numit Bunicii Sezamo, prin intermediul căruia le oferă clienţilor în vârstă asistenţă personalizată în fiecare etapă a procesului de comandă. Programul funcţionează prin două modalităţi: prin apel telefonic asistat sau asistenţă prin social media.

Sezamo ţinteşte segmentul de seniori cu servicii personalizate de asistenţă pentru comenzi

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a lansat un program pentru seniori, numit Bunicii Sezamo, prin intermediul căruia le oferă clienţilor în vârstă asistenţă personalizată în fiecare etapă a procesului de comandă. Programul funcţionează prin două modalităţi: prin apel telefonic asistat sau asistenţă prin social media.

„Comenzile online de mâncare în rândul seniorilor nu sunt doar un efect temporar al pandemiei, ci o evoluţie continuă în peisajul retailului online alimentar. Trendul este mult mai vizibil în Europa de Vest, dar si seniorii din România au început să adopte aceste servicii datorită confortului oferit”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.

Clienţii în vârstă pot primi ajutor prin apel telefonic, unde un agent îi asistă în adăugarea produselor în coş, completarea detaliilor de livrare şi plasarea comenzii. În plus, în cazurile în care se identifică nevoi speciale, curierul este instruit să ajute la despachetarea şi aranjarea cumpărăturilor în locuinţa clientului. Vârstnicii pot solicita ajutor pentru plasarea comenzilor şi printr-un mesaj direct către Sezamo pe platformele de socializare. Un agent dedicat răspunde solicitărilor şi contactează clientul pentru a finaliza comanda.

În cazul în care persoana nu are adresă de e-mail, Sezamo facilitează plasarea comenzilor printr-un cont general folosit de echipa de asistenţă clienţi. Astfel, persoanele în vârstă beneficiază de aceleaşi servicii fără a fi nevoie să îşi creeze un cont personal.

Ideea programului a apărut ca urmare a cererii din partea clienţilor: peste 3% dintre utilizatorii activi Sezamo beneficiază deja de acest serviciu. Cu o medie de peste 25 de minute dedicate fiecărui apel, Sezamo îşi consolidează rolul de partener de încredere pentru clienţii săi vârstnici. Din totalul comenzilor plasate de seniori, aproximativ 30% sunt comenzi plasate pentru persoane care nu au adresa e-mail.

Vârstnicii care comandă de la Sezamo cumpără în principal produsele brand propriu ale retailerului online, iar pe lângă acestea, coşul mediu include fructe şi legume proaspete în proporţie de 30%, băuturi (apă, ceai, cafea) în jur de 10-15%, produse lactate în proporţie de 20%, carne 10%, produse de brutărie şi patiserie în proporţie de 5%, iar în rest se orientează către produse tip băcănie (orez, paste, conserve).

Supermarketul online are o gamă de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar şi branduri internaţionale de tip supermarket.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Sezamo,
supermarket,
online,
asistenta,
comenzi,
seniori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.