Sfaturile lui Radu Timiş pentru tinerii manageri

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 08 martie 2012 86 afişări

Radu Timiş a construit din temelii CrisTim, a inventat marca Salam Săsesc şi ţinteşte vânzări de cinci ori mai mari până în 2022.

Antreprenorul vrea să lanseze mezeluri fără conservanţi, vinuri, lactate bio, să împânzească ţara de căruţe vieneze sub marca La Matache, să exporte tot mai mult şi să transforme CrisTim într-o companie regională. Plecate de la zero, afacerile companiei depăşesc azi 80 de milioane de euro iar previziunile pentru anul în curs vizează o creştere de circa 25%.

Citeşte povestea lui Radu Timiş, fondatorul şi preşedintele grupului CrisTim

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Radu Timis,
manageri,
tinerii,
Salam Săsesc
/actualitate/sfaturile-lui-radu-timis-pentru-tinerii-manageri-9380808
9380808
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.