Sheryl Sandberg se va retrage din consiliul de administraţie al Meta după 12 ani de activitate
Sheryl Sandberg, fostul director operaţional al Meta, a declarat că se va retrage din consiliul de administraţie al companiei mamă a Facebook şi Instagram în luna mai, după 12 ani de activitate, scrie Financial Times.
Sandberg a declarat într-o postare pe Facebook: „După ce mi-am părăsit rolul de COO, am rămas în consiliul de administraţie pentru a contribui la asigurarea unei tranziţii de succes". Afacerea Meta este „puternică şi bine poziţionată pentru viitor, aşa că simt că este momentul potrivit pentru a mă retrage", a adăugat ea.
Deşi nu va candida pentru realegerea în consiliul de administraţie al Meta în luna mai, Sandberg a declarat ca va rămâne în sânul companiei în calitate de consilier. Într-un comentariu la postarea de pe Facebook, Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, i-a mulţumit lui Sandberg pentru „contribuţiile extraordinare pe care le-a adus companiei şi comunităţii de-a lungul anilor".
Sandberg, în vârstă de 54 de ani, a fost unul dintre primii directori ai Facebook, ajutând la transformarea companiei dintr-un start-up fără venituri într-un colos al publicităţii digitale. Ea a devenit una dintre cele mai proeminente femei din Silicon Valley, militând activ pentru promovarea femeilor în funcţii înalte.
Cu toate acestea, Sandberg a reprezentat o figură polarizantă datorită rolului său în construirea imperiului de reclame al Facebook şi pentru diverse controverse demarate în timpul mandatului său, inclusiv pentru comentariile pe care le-a făcut referitoare la asaltul Capitoliului SUA.
Plecarea ei a avut loc într-un moment dificil pentru companie, la scurt timp după ce aceasta s-a confruntat cu mai multe scandaluri, printre care se numără controversa privind confidenţialitatea datelor Cambridge Analytica şi campaniile de dezinformare ruseşti din jurul alegerilor americane din 2016. De asemenea, preţul acţiunilor s-a prăbuşit din cauza creşterii concurenţei şi a încetinirii creşterii economice. Zuckerberg schimbase numele companiei în Meta cu mai puţin de un an mai devreme, ca parte a unui pivot de mai multe miliarde de dolari pentru a se concentra pe „metavers", un pariu care a fost între timp criticat pe scară largă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro