ŞI MBA-urile se mută în online. ASEBUSS anunţă evenimente şi cursuri online în România

Autor: Ioana Matei Postat la 25 martie 2020 94 afişări

ŞI MBA-urile se mută în online. ASEBUSS anunţă evenimente şi cursuri online în România

Primul furnizor de programe MBA româno-americane din România, ASEBUSS, ȋşi oferă susţinerea pentru mediul de afaceri, printr-o serie de evenimente online, orientate către comunitatea de business, studenţi, absolvenţi şi companiile acestora, ȋn noul context creat de criza globală.

Conform unui studiu PwC, privind impactul pandemiei de COVID-19 asupra afacerilor, 18% dintre respondenţi estimează o scădere a veniturilor de până la 20%, 6% între 20-50%, iar 2% consideră că diminuarea va fi între 50-80%. 65% dintre companii nu au făcut ȋncă evaluări.

„Pornim de la faptul că avem ca parteneri două universităţi americane de prestigiu – Kennesaw State University şi Washburn University - precum şi cea mai mare comunitate de alumni din România – peste 1.500 de manageri şi antreprenori, din 15 ţări. Avem, de asemenea, şi o experienţă relevantă – de peste 25 de ani ȋncurajăm business networking-ul de calitate. Credem ȋn puterea comunităţii şi ştim cât de important este să te poţi ajuta cu sfaturi, recomandări, idei, chiar şi cu parteneriate sau comenzi, cu dezvoltarea sau protejarea, conservarea afacerii, evaluarea şi vânzarea ei, după caz.”, a declarat Prof. Ovidiu Dȋmbean-Creta, Rectorul ASEBUSS.

Evenimentul „Business Education as Game-Changer”, organizat ca online panel, pe 25 martie, de la ora 18:30, va reuni 4 alumni CEO din diferite industrii, care vor discuta despre decizii de business ȋn criză şi despre bune practici ȋn leadership care ajută companiile să răspundă eficient, ȋn această situaţie fără precedent. Invitaţii vor fi Daniel Boaje (CEO McDonald’s), Andreea Pipernea (CEO NN Pensii), Adrian Stanciu (GM Emerson Technik) şi Emil Bituleanu (CEO Libra Internet Bank) – toţi alumni ASEBUSS din generaţii diferite – iar moderarea discuţiilor o va face Ovidiu Dȋmbean-Creta, Rectorul instituţiei. Evenimentul este publicat pe paginile de Facebook şi LinkedIn ale şcolii şi va putea fi accesat de către toţi cei interesaţi.

Asociaţia absolvenţilor ASEBUSS – Business Club (powered by) ASEBUSS – va organiza periodic o serie de evenimente online, ȋn care vor fi discutate subiecte de actualitate şi posibile soluţii pentru diferite industrii, ȋncepand cu cele mai afectate de pandemia de coronavirus. Primul eveniment, pe teme de fiscalitate şi contabilitate, este programat pentru finalul lunii martie.

Cursurile programelor de MBA ale ASEBUSS se mută online

Contextul creat de pandemie schimbă şi lumea educaţiei în afaceri. Dacă ȋn 2018, 63% dintre liderii universităţilor de prestigiu din ȋntreaga lume credeau că, până ȋn 2030, programele de studiu se vor desfăşura 100% online, realitatea de astăzi ne arată că acest lucru s-ar putea ȋntâmpla mult mai devreme.

„Deja de mai bine de un an purtăm discuţii la nivelul şcolii despre trecerea parţială a cursurilor ȋn online. Multe programe de MBA din afară, inclusiv partenerii noştri americani, au făcut acest pas; eram şi noi pregătiţi din punct de vedere tehnic, ȋnsă am tot amânat pentru că punem mare accent pe interacţiunea live din clasă. Iată, ȋnsă, că această criză cauzată de coronavirus accelerează procesul de digitalizare a ȋntregii noastre vieţi şi implicit a modului de a face afaceri, indiferent de domeniu, de industrie. Este ceea ce discutam cu cursanţii ASEBUSS, ȋn noul curs  Business şi Digital Transformation, susţinut ȋmpreună cu alumni practicieni, care oferă o mai bună ȋnţelegere a  modului de a face business folosind tehnologia, pentru a deveni mai competitivi pe piaţa ȋn care activează”, a arătat Prof. Ovidiu Dȋmbean-Creta, Rectorul ASEBUSS.

Ȋn acest context, o măsură a ASEBUSS ȋn vederea protejării corpului profesoral şi a cursanţilor este mutarea tuturor cursurilor online. Astfel, programele  Executive MBA şi Entrepreneurial MBA ale Şcolii de Afaceri se vor desfăşura prin intermediul  platformei Microsoft Teams, care permite predarea şi interacţiunea online, ȋmpărtăşirea de fişiere, dar şi lucrul ȋn echipă, pentru studiile de caz.

 „Ȋn ceea ce priveşte trecerea claselor ȋn online, nu simţim că activitatea noastră are ȋn vreun fel de suferit, dimpotrivă. Este un moment dificil pentru economie, iar cursanţii noştri sunt manageri şi antreprenori care se confruntă cu tot felul de provocări în perioada aceasta, aşa că le suntem, mai mult ca oricând, aproape, chiar şi ȋn afara orelor de curs”, a spus Prof. Ovidiu Dȋmbean-Creta, Rectorul ASEBUSS.

Reprezentanţii ASEBUSS susţin că educaţia de business, precum şi apartenenţa la o comunitate de manageri şi antreprenori, sunt elemente care pot face diferenţa pe timpul perioadelor de criză.

„MBA-ul te pregăteşte pentru multe situaţii care pot apărea ȋn viaţa unei companii. Fie că trebuie să gestionezi o prăbuşire a business-ului, fie că trebuie să speculezi anumite oportunităţi care apar ȋn criză, MBA-ul te pregateşte să te adaptezi, să fii deschis şi curajos, dar raţional, măsurându-ţi profesionist paşii. MBA-ul te trece ȋn 1-2 ani printr-o sumedenie de studii de caz şi experienţe reale, pe care nu ai cum să le ȋntâlneşti ȋntr-o viaţă de om, chiar la final de carieră. Şi ȋnveţi asta, acumulezi din experienţele altora, de tânăr, astfel ȋncât să nu te sperie nicio criză, pentru că vei şti ce să faci, ce măsuri să iei, cum şi ce să vorbeşti cu oamenii, cu toţi colaboratorii interni şi externi”, a conchis Rectorul ASEBUSS.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
online,
mba,
afaceri,
comunitate,
criza

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.