Sistem unic de exprimare a feedback-ului pentru medici la REGINA MARIA: peste 2.000 de medici apreciaţi prin 600.000 de recenzii oferite de pacienţi în urma consultaţiilor medicale
Peste 2.000 de medici au primit aproximativ 600.000 de recenzii, la REGINA MARIA, singura reţea de servicii medicale care permite pacienţilor această modalitate de feedback.
Calificativele acordate au media 9,54 pe o scală de la 1 la 10 şi se bazează pe experienţele reale ale pacienţilor care au venit la consultaţii în reţea în ultimii 10 ani, fiind extrem de utile celor care sunt în căutarea medicului potrivit. Recenziile sunt afişate în timp real pe site, în dreptul fiecărui medic şi sunt vizibile pentru oricine. REGINA MARIA a iniţiat acest demers din dorinţa de recunoaştere a importanţei majore pe care o are comunicarea în relaţia medic-pacient, cu impact extraordinar în decizia de urmare a tratamentului şi în procesul de vindecare al pacienţilor.
„Pacientul este în centrul tuturor deciziilor noastre şi este firesc ca vocea lui să conteze în interacţiunea cu medicul. În Reţeaua REGINA MARIA vrem să aducem şi mai multă încredere şi transparenţă în relaţia medic-pacient. Recenziile oferite de pacienţi medicilor, în urma unei experienţe reale, sunt cea mai credibilă sursă de informare pentru alţi pacienţi care caută cei mai buni medici. REGINA MARIA le publică transparent pentru că vrem ca pacienţii să ştie cum pot găsi rapid cei mai buni medici, confirmaţi în urma interacţiunilor medicale reale. În plus, ne încurajăm pacienţii să ofere acest feedback la finalul consultaţiilor”, a declarat Fady Chreih, CEO Reţeaua de sănătate REGINA MARIA.
Totodată, sistemul de feedback electronic prin care pacienţii pot oferi calificative medicilor în urma vizitelor medicale este şi punctul de plecare al campaniei “Medici extraordinari. Experienţe reale”, care comunică date din recenziile oferite de pacienţi. Din totalul de aproximativ 600.000 de recenzii, 78% sunt peste 9,5 şi sunt acordate unui număr de aproximativ 1.400 de medici din cei peste 2.000 recenzaţi.
Regina Maria preţuieşte transparenţa şi interacţiunea personalizată cu pacienţii. De aceea, medicii din Reţea pot fi evaluaţi numai în urma unei consultaţii medicale, fie via email, prin formularul primit după fiecare vizită, la oricare dintre locaţiile Regina Maria, fie direct în aplicaţia Regina Maria în secţiunea “feedback de acordat”. Calificativul oferit se adaugă la scorul total al medicului care este vizibil pe site pentru oricine, iar fiecare recenzie acordată contribuie la o alegere informată şi credibilă pentru pacienţii aflaţi în căutarea celor mai buni medici.
Cei mai mulţi dintre pacienţi au oferit feedback-ul direct în aplicaţie. Regina Maria este unul dintre pionierii industriei medicale în ceea ce priveşte digitalizarea, fiind în prezent cea mai digitalizată reţea de sănătate privată din România, cu cea mai apreciată şi utilizată aplicaţie de mobil. Totodată prin campaniile pe care le face, Regina Maria urmăreşte să crească generaţii de pacienţi responsabili, care simt că au control deplin cu privire la modul în care îşi gestionează starea de sănătate.
Despre Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA
Reţeaua de sănătate REGINA MARIA este liderul calităţii serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deţine trei spitale cu acreditări internaţionale. Prin cele 16 acreditări deţinute – o performanţă unică în România şi în regiune, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelenţa medicală şi siguranţa îngrijirii pacienţilor.
Doar în ultimul deceniu, REGINA MARIA a investit peste 200 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locaţii, achiziţia de aparatură performantă şi pregătirea echipelor medicale.
Cu cea mai amplă expertiză pe zona de tranzacţii şi achiziţii, REGINA MARIA este singura reţea medicală din România care a preluat în totalitate şi a integrat cu succes peste 40 de alte companii de sănătate. Reţeaua este prezentă în toate judeţele ţării şi reuneşte peste 8.500 de angajaţi şi colaboratori, oferind servicii complete de spitalizare şi chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator, stocare de celule stem şi stomatologie, unui număr de peste 6 milioane de pacienţi.
Totodată, REGINA MARIA a inovat şi segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu peste 25 de ani. Compania a dezvoltat şi pachete medicale specializate pentru IMM şi persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de 800.000 de abonamente.
În 2023, REGINA MARIA a lansat un nou proiect medical - EXAVET, primul laborator de Analize şi Imagistică Veterinară din cadrul reţelei, marcând intrarea pe o piaţă nouă pentru liderul în calitatea serviciilor medicale din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro