Spotul de prezentare a Festivalului "George Enescu", difuzat de CNN până pe 19 mai
Spotul de prezentare a Festivalului "George Enescu" este difuzat, până pe 19 mai, de postul de televiziune american CNN, evenimentul fiind parte a unei ample campanii de promovare pe care organizatorii o desfăşoară în parteneriat cu CNN, atât pe TV, cât şi online, încă de la sfârşitul lui 2012.
Festivalul "George Enescu" a fost prezent, de asemenea, şi pe site-ul televiziunii de ştiri Euronews, într-o primă etapă a campaniei de promovare internaţională, în perioada 15 februarie - 14 martie, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Spotul de prezentare este difuzat de CNN începând cu data de 22 aprilie.
De asemenea, bannerele festivalului de pe site-ul Euronews au însumat un număr total de peste 190.000 de accesări. În acelaşi timp, în perioada noiembrie - decembrie 2012, spotul Festivalului Internaţional "George Enescu" 2013 a fost difuzat de Euronews de 102 ori.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro