Ce spune un investitor în tech: Ne uităm la care este inovaţia şi care este elementul disruptiv. Ce problemă rezolvă produsul? Vikram Khurana, Toronto Business Development Center: Ne uităm la companii care să fie pretabile şi pe piaţa nord-americană şi să poată fi scalabile

Autor: Răzvan Botea Postat la 27 noiembrie 2024 7 afişări

Inovaţia, elementul disrputiv şi problema pe care o rezolvă un produs de tehnologie sunt principalii factori la care se uită fondul de investiţii Toronto Business Development Center, a spus Vikram Khurana, preşedintele instituţiei.

Ce spune un investitor în tech: Ne uităm la care este inovaţia şi  care este elementul disruptiv. Ce problemă rezolvă produsul? Vikram Khurana, Toronto Business Development Center: Ne uităm la companii care să fie pretabile şi pe piaţa nord-americană şi să poată fi scalabile

Inovaţia, elementul disrputiv şi problema pe care o rezolvă un produs de tehnologie sunt principalii factori la care se uită fondul de investiţii Toronto Business Development Center, a spus Vikram Khurana, preşedintele instituţiei. Fondul investeşte în companii din tehnologie care ar putea să intre şi pe piaţa americană, o piaţă cu 330 milioane de consumatori şi o putere de cumpărare mare. 

„Ceea ce căutăm este: care este inovaţia, care este elementul disruptiv, ce problemă rezolvă? Există această problemă şi în America de Nord? Al doilea aspect este dacă pot să scaleze cu ajutor în finanţare, mentorat, expertiză specifică şi nu în ultimul rând prin introducerea la clienţi, ceea ce este o caracteristică foarte importantă pentru cineva care se extinde peste graniţe. Şi nu în ultimul rând, aş spune că înclinaţia fondatorilor de a înţelege nuanţele fiecărei pieţe şi de a adapta produsul pentru a se potrivi pe piaţă“, a spus Vikram Khurana.

Declaraţiile sale au fost făcute la conferinţa dedicată programului Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală. Programul a fost derulat cu sprijinul Google Cloud, partener de tehnologie la nivel regional, Toronto Business Development Center ca partener local şi Ziarul Financiar ca partener media pentru conferinţa amintită.  

„Ce observăm este că la companiile care astăzi se nasc globale, tendinţele care pot fi prevalente în Europa apar şi în SUA sau invers. Ce vedem este o mare tendinţă în tehnologiile curate; există un accent puternic pe energie curată, maşini verzi, materiale avansate noi şi tehnologii cloud“, a mai spus Vikram Khurana.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.