Starbucks plănuieşte să deschidă 22.000 de locaţii în următorii zece ani.
Starbucks intenţionează să deschidă 22.000 de locaţii noi până în 2030 şi să ajungă la un total de 55.000. Compania pariază că acapararea pieţei cu noi tipuri de magazine, incluzând aici locaţiile mici şi drive-thru-urile, va putea să atragă tot mai mulţi clienţi ai firmelor rivale, scrie CNN.
„Deşi avem o bază largă de creştere, există mult spaţiu în care am brandul Starbucks nu a reuşit să prindă”, a declarat COO-ul Roz Brewer.
Gigantul american a încercat în mod constant să recupereze pierderile suferite în timpul pandemiei. La nivel global, vânzările din cafenelele Starbucks au scăzut în T3 cu 9% faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut.
„Pe măsură ce introducem tot mai multe formate eficiente, vom reduce liniile lungi de aşteptare care se creează adesea în jurul metrourilor şi vom ajunge la un număr mai mare de vânzări”, a adăugat Brewer.
În aprilie, prima lună de carantină totală pentru majoritatea ţărilor afectate de coronavirus, veniturile Starbucks au raportat un declin de 65%
Companiile asemănătoare lanţului de cafenele folosesc programe de loialitate pentru a învăţa mai multe despre clienţi şi pentru a-şi spori într-un final cumpărăturile. Anul acesta, pentru a motiva oamenii să se înscrie în program, firma a extins opţiunile plată pentru serviciul de recompense, incluzând astfel carduri de credit, cash, Apple şi Google Pay.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro