Starbucks vrea să aducă cafeaua direct în birouri. Compania va implementa „Corner Cafe”
Lanţul american de cafenele Starbucks plănuieşte să lanseze în această vară în Europa conceptul „Corner Cafe”, prin care să amplaseze în marile companii standuri, astfel încât corporatiştii să-şi poată lua băuturi direct la birou de la automatele Starbucks, potrivit Wall Street Journal.
Starbucks a implementat deja „Corner Cafe” în Elveţia, instalând 17 automate în diverse companii, printre care bănci dar şi o companie feroviară. În medie, la fiecare automat s-au cumpărat 100 de băuturi.
Conceptul „Corner Cafe” se îndreaptă spre Germania, Franţa, Olanda, Danemarca şi Austria. În câteva dintre aceste ţări, precum Finlanda, Starbucks nu a reuşit să-şi lase amprenta pe piaţa cafenelelor. Brandul Starbucks este însă „unul puternic, în mare parte datorită faptului că oamenii cumpără produse Starbucks atunci când călătoresc”, a spus Matt Sikes, director de dezvoltare al lanţului în Europa.
Compania urmăreşte să aibă mii de automate în Europa, în doar câţiva ani, inclusiv în Marea Britanie, a mai spus Sikes. Iniţiativa acestui concept face parte din strategia de revizuire a planului de afaceri din Europa, după ce compania a reportat scăderi ale profitului pentru unităţile din această zonă. Starbucks îşi propune redecorarea unor magazine, închiderea celor mai scumpe cafenele şi aducerea produselor mai aproape de locul unde europenii „trăiesc şi muncesc”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro