Start-up-ul Kidprenor, platformă de educaţie antreprenorială pentru copii, primeşte o nouă finanţare de 50.000 de euro pentru a extinde programele de educaţie antreprenorială
Start-up-ul Kidprenor, care are ca obiectiv să facă educaţie antreprenorială şi financiară pentru copii, a primit o nouă finanţare de 50.000 de euro de la Adrian Istudor, business angel cu afaceri în domeniul medical, pentru a sprijini în următorii doi ani aproximativ 1.000 de copii să facă primii paşi în lumea businessului, au transmis reprezentanţii Kidprenor printr-un comunicat. Cofondatorii şi-au propus ca în 2025 să dezvolte curricula cu noi module interactive şi să implementeze sistemul de franciză, facilitând accesul unui număr mai mare de copii la programele de educaţie antreprenorială.
„Academia Kidprenor îşi propune să sprijine viitorul micilor antreprenori (...). Investim în dezvoltarea programului, extinderea echipei de traineri şi vânzări, precum şi în lansarea de noi module educaţionale precum folosirea Inteligenţei Artificiale, Public Speaking şi Canva, oferind copiilor competenţe esenţiale pentru viitor. În 2025, ne propunem să lansăm proiectul în franciză, un program pilot fiind deja implementat în colaborare cu un centru afterschool. De asemenea, pregătim, cu ocazia împlinirii a 5 ani de activitate, prima ediţie a Galei Kidprenor unde vom recunoaşte rezultatele deosebite ale copiilor din comunitatea noastră”, a spus Valentin Maior, cofondator al Kidprenor.
Prin programul Kidprenor, copiii îşi dezvoltă o mentalitate antreprenorială, învăţând cum să creeze un plan de afaceri şi care este drumul de la idee la execuţie, ceea ce le stimulează creativitatea şi capacitatea de organizare. „Pe parcurs, dobândesc încredere în sine prin realizarea de proiecte şi expunerea propriilor idei, devenind mai siguri în luarea deciziilor. Copiii învaţă cum să-şi gestioneze banii, să economisească şi să investească inteligent, să lucreze în echipă şi îşi dezvoltă gândirea strategică.”
În plus, pentru părinţi sunt organizate periodic webinarii în cadrul cărora pot afla cum să-şi ghideze copiii pas cu pas pentru a-şi lansa prima lor „afacere”, au mai explicat reprezentanţii Kidprenor.
De-a lungul celor cinci ani de activitate, peste 3.000 de părinţi au achiziţionat materiale educaţionale (cartea şi caietul de lucru Kidprenor), peste 400 de copii au urmat cursurile online, iar pe lângă proiectele din cadrul cursurilor, o parte dintre aceştia şi-au lansat propriile afaceri cu sprijinul formatorilor şi al părinţilor.
„Cursurile sunt organizate online, structurate pe grupe de vârstă (7-9 ani şi 10-13 ani), iar la finalul fiecărui modul sunt incluse teste interactive pentru consolidarea cunoştinţelor. Din acest an, Kidprenor a introdus o platformă performantă, prin intermediul căreia a reuşit să crească zona de gamification de care copiii sunt foarte încântaţi, şi cu ajutorul căreia trainerii monitorizează dezvoltarea copiilor şi trimit rapoarte părinţilor după cursuri.”
Programul Kidprenor este parte din reţeaua globală KIDPRENEURS, care a sprijinit peste 250.000 de copii din întreaga lume să intre în lumea antreprenoriatului.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro