Start-up-ul Munch din Ungaria a lansat oficial pe piaţa din România aplicaţia sa contra risipei de mâncare. Alexandru Ţurcanu se va ocupa de vânzări pe plan local
Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, a intrat oficial pe piaţa din România, lansând aplicaţia pe plan local mai devreme decât estimase iniţial (aprilie-mai). În prezent, aplicaţia Munch este disponibilă utilizatorilor din Bucureşti, punându-le acestora la dispoziţie din 72 de locaţii de la 52 parteneri. Printre partenerii Munch de pe plan local se numără localuri precum Ibis, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill, Hello Donuts, Ciorbe şi Plăcinte şi Manay Chinese Food.
Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, a intrat oficial pe piaţa din România, lansând aplicaţia pe plan local mai devreme decât estimase iniţial (aprilie-mai). În prezent, aplicaţia Munch este disponibilă utilizatorilor din Bucureşti, punându-le acestora la dispoziţie din 72 de locaţii de la 52 parteneri. Printre partenerii Munch de pe plan local se numără localuri precum Ibis, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill, Hello Donuts, Ciorbe şi Plăcinte şi Manay Chinese Food.
„Intrarea pe piaţa din România marchează un pas important pentru noi şi reprezintă şi o oportunitate de a avea un impact semnificativ în regiune. Ne bucurăm că am găsit deschidere pe piaţa locală şi că vom contribui la reducerea risipei alimentare, în timp ce le vom oferi clienţilor noştri produse delicioase la preţuri accesibile”, a declarat Kirill Perepelica, cofondator şi Chief Expansion Officer în cadrul Munch.
Utilizatorii aplicaţiei Munch pot achiziţiona produse alimentare de la restaurante şi magazine la preţuri reduse între 50 – 70%. Pentru a intra în posesia produselor, utilizatorii trebuie să le rezerve şi să le plătească în aplicaţie, iar apoi să le ridice personal.
În România, Munch se va dezvolta prin intermediul unei echipe de vânzări cu experienţă locală, condusă de Alexandru Ţurcanu, care a fost anterior director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway.
„Am construit o echipă alături de care ne vom concentra în următoarele luni pe dezvoltarea locală, în Bucureşti şi judeţul Ilfov, după care ne vom uita la marile oraşe din ţară. Acest tip de business, cum este Munch, este aproape de comunitate, ajută atât restaurantele şi magazinele, cât şi clienţii, în timp ce reduce risipa alimentară”, a declarat Alexandru Ţurcanu, director de vânzări al Munch România.
Obiectivul Munch este ca până la finalul acestui an să ajungă la peste 500 de parteneri pe plan local – din Bucureşti şi alte oraşe mari din ţară.
De la înfiinţarea sa în 2020, Munch a salvat aproape 2,5 milioane de pachete de mâncare la nivel internaţional, start-up-ul maghiar fiind prezent şi în Cehia şi Slovacia. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
În prezent, aplicaţia Munch are în total peste 1,5 milioane de descărcări şi peste 3.500 de parteneri în cele patru ţări în care activează.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro