Strategia Netflix de interzicere a partajării parolelor dă roade: Numărul de abonamente a crescut cu aprope 200.000 în primele 2 zile de la introducerea politicii.
Asaltul Netflix asupra partajării parolelor este încă la început în SUA, dar se pare că are efectul pe care compania şi l-a dorit, o creştere a numărului de abonamente, titrează CNBC.
De când şi-a anunţat clienţii la sfârşitul lunii mai cu privire la noua sa politică de partajare a parolelor, Netflix a văzut în primele 4 zile un număr record de noi abonamente. Astfel, compania şi-a mărit baza de clienţi cu 200.000 în 2 dintre cele 4 zile, conform Antenna, companie specializată în monitorizarea datelor.
Ca parte a noii politici, membrii au două opţiuni pentru persoanele care îşi folosesc parolele în afara casei lor. Fie transferă profilul persoanei, astfel încât aceasta să poată începe un nou abonament pe care îl plăteşte singură, fie respectivul client trebuie să suporte o taxă de 7,99$ lunar.
Serviciile de streaming precum Netflix au cunoscut o creştere mare a abonaţilor în primele zile ale pandemiei.
În 2022 ritmul de creştere al abonaţilor a început să stagneze, Netflix imaginând noi modalităţi de a creşte veniturile. Pe lângă interzicerea partajării parolelor, compania a introdus un abonament mai ieftin, susţinut de anunţuri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro