Strategie de business: Apple sponsorizează prima tabără de antreprenoriat din lume care se adresează exclusiv femeilor
Apple a lansat unul dintre cele mai curajoase proiecte, prima tabără antreprenorială care îşi propune să ajute businessurile conduse de femei – însă doar pe acelea care au aplicaţie pentru iOS, potrivit CNN.
În cadrul evenimentului de lansare, care a avut loc duminică, antreprenorii nu au primit foarte multe informaţii cu privire la ce urmează să înveţe de la Apple în următoarele două săptămâni de tabără.
Apple a anunţat că aceste companii vor primi asistenţă în mai multe zone, precum modul în care să îşi trimită mai eficient produsul în piaţă şi îmbunătăţirile ce mai pot fi aduse produsului.
„Nu ştim prea multe. Stăm foarte aproape de ei şi ştim că trebuie să fim aici dimineaţă, foarte devreme. Vom face tot ce spun ei că trebuie să facem”, spune Enric Pallares, CEO al LactApp – o aplicaţie de mobil care oferă asistenţă mamelor ce alăptează.
Entuziasmul indică beneficiile pe care le pot avea companiile din relaţia cu Apple. Dezvoltatorii de aplicaţii de mobil au câştigat în total 120 miliarde doalri prin AppStore, de când a fost lansat în 2008.
Pentru a fi acceptat în această tabără, companiile trebuie să fie fondate de femei din antreprenoriat sau conduse de femei, şi trebuie să aibă cel puţin un dezvoltator de sex feminin.
Mai mult, companiile trebuie să deţină un model funcţional sau măcar un prototip al aplicaţiei lor.
Apple nu a spus câte companii au aplicat pentru acest program, însă au fost aleşi zece finalişti pentru prima ediţie. Planul este de a organiza această tabără trimestrial, iar grupurile viitoare trebuie să fie de 20 de companii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro