Superbet anunţă că va elimina toate panourile de publicitate stradală care conţin mesaje comerciale şi le va păstra doar pe cele care promovează jocul responsabil; reţeaua elimină toate panourile la mai puţin de 100 metri de şcoli
Grupul românesc de pariuri sportive Superbet a decis să elimine toate panourile de publicitate stradală care conţin mesaje comerciale, măsura care se va implementa pe întreg teritoriul ţării în prima parte a acestui an.
”Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, îşi asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil şi implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare. Compania noastră încurajează un dialog constant şi deschis cu autorităţile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum şi cu experţi, locali şi internaţionali, în politici de joc responsabil şi sustenabilitate”, se arată într-un comunicat al companiei.
În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil.
De asemenea, compania se angajează să nu aibă niciun fel de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de licee.
Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcţionează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislaţia la nivel naţional şi european. ”Ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entităţile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate.”
Săptămâna trecută, Senatul a aprobat un proiect de lege conform căruia reclamele pentru jocurile de noroc şi casele de pariuri vor putea fi difuzate numai în intervalul 23.00-06.00, cu excepţia transmisiunilor sportitive în direct. În plus, reclamele stradale pentru jocuri de noroc şi pariuri vor putea avea maxim 30mp şi nu vor mai putea promova premii materiale şi premii în bani.
Superbet a fost fondat în 2008 de antreprenorul Sacha Dragic, care controlează în continuare pachetul majoritar al grupului. Grupul american Blackstone Inc a realizat, în 2019, o investiţie strategică minoritară în valoare de 175 milioane euro.
Grupul Superbet este prezent în 10 ţări, cele mai importante pieţe fiind în România, Belgia si Polonia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro