Surse: Piloţii Tarom au salarii aproape la jumătate faţă de veniturile piloţilor altor linii aeriene “Suntem ţinuţi în viaţă cât să funcţionăm, nu să ne dezvoltăm”
Lipsa investiţiilor în dezvoltare, renunţarea la curse şi menţinerea salariilor la un nivel scăzut sunt printre problemele revendicate de angajaţii Tarom, potrivit surselor din cadrul companiei.
“Un pilot de la Tarom, cu sporuri, poate câştiga într-un caz fericit 5.000 de euro net lunar. Un alt pilot de la o altă linie aeriană, poate câştiga 8.000 de euro doar dacă stă acasă, şi este de rezervă, nu este normal”, a spus sursa citată.
De partea cealaltă, şefii Tarom câştigă salarii de peste 36.000 de lei brut/21.000 lei net pe lună, deşi compania nu a raportat profit din 2007 încoace.
“Compania este în restructurare, bugetele sunt limitate, iar banii sunt cât pentru a supravieţui, nu pentru a se dezvolta”, reclamă sursa citată.
Pe de altă parte, săptămâna trecută TAROM anunţa semnarea contractului de leasing pentru achiziţia a două aeronave Boeing 737 MAX 8, care vor fi livrate în perioada decembrie 2025 - ianuarie 2026. Cele două aeronave fac parte din procesul de modernizare a flotei TAROM şi vor fi livrate în perioada decembrie 2025 - ianuarie 2026. Noile aeronave vor avea o capacitate de 189 de locuri.
La finalul lunii mai premierul Marcel Ciolacu a anunţa validarea ajutorului de stat pentru compania Tarom. Este vorba de aproape 100 de milioane de euro, aprobaţi de Comisia Europeană la sfârşitul lunii aprilie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro