Ţara care ar obliga influencerii să anunţe dacă folosesc filtru pe Instagram: „Vom limita efectele psihologice distructive”
Franţa ar putea impune influencerilor să menţioneze obligatoriu dacă imaginile lor au fost retuşate sau filtrate.
Ministrul de finanţe, Bruno Le Maire, a declarat că măsura are ca scop limitarea efectelor psihologice distructive ale filtrelor.
Aceasta ar interzice unui influencer să promoveze chirurgia estetică în cadrul unui parteneriat plătit.
Franţa ar putea impune ca influencerii să anunţe dacă o fotografie sau un videoclip pe care l-au postat a fost retuşată sau filtrată. Într-o conferinţă de presă de vineri, ministrul de finanţe al Franţei, Bruno Le Maire, a declarat că ţara este prima naţiune europeană care a creat un cadru cuprinzător pentru reglementarea sectorului influencerilor, scrie Business Insider.
„Vom face obligatorie afişarea unui filtru sau retuşarea conţinutului foto şi video în timpul unui parteneriat plătit”, a scris pe Twitter contul lui Le Maire pe 24 martie, explicând că au căutat să „limiteze efectele psihologice distructive” pe care le-au avut practicile asupra utilizatorilor de internet.
„Orice promovare privind chirurgia estetică, de către influencerii din online, ca parte a unui parteneriat plătit, va fi acum interzisă”, a continuat ministrul. Propunerea face parte dintr-un proiect de lege care va fi luat în considerare în Adunarea Naţională a Franţei săptămâna viitoare.
Cititi mai multe pe www.alephnews.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro