Te joci şi cultivi
Foarte populare într-o vreme, jocuri ca Farmville, în care agricultorii virtuali se îngrijeau de recolte cu multă pasiune, nu aduceau însă niciun beneficiu real jucătorilor lor, până când o companie japoneză s-a decis să schimbe situaţia, transformând jocul în realitate.
Lansat iniţial de Telefarm Co din Prefectura Ehime din Japonia şi intrat apoi sub umbrela gigantului e-commerce Rakuten, care l-a denumit Ragri, jocul pune în legătură fermieri virtuali cu agricultori adevăraţi de la care pot obţine produsele, scrie Japan Times.
Jucătorii selectează ce doresc să se cultive în funcţie de sezon, aleg agricultorul care să se ocupe, plătind seminţele şi munca acestuia, şi administrează cultura prin intermediul dispozitivelor mobile. La rândul lor, fermierii reali îi ţin pe jucătorii care i-au angajat la curent cu mersul recoltei, prin mesaje şi imagini.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro