Tendinţe: studenţii învaţă arta negocierii online, au parte de mentorat 1:1 şi învaţă să ia decizii rapide

Autor: Adelina Mihai Postat la 27 iunie 2022 49 afişări

Provocările crizei, cum ar fi transformarea digitală, gestionarea schimbării, întreruperea lanţului de aprovizionare sau negocierile online sunt câteva dintre subiectele introduse în modulele de studiu ale programului de EMBA oferit la Bucureşti de şcoala de afaceri austriacă WU Executive Academy.

Tendinţe: studenţii învaţă arta negocierii online, au parte de mentorat 1:1 şi învaţă să ia decizii rapide

Şcolile de afaceri şi-au adaptat programa de studiu şi au introdus teme noi în programele de MBA, pentru a fi mai aproape de realităţile din business. Cum trebuie să se desfăşoare o negociere online, ce înseamnă agilitate şi rezilienţă sau cum îţi adaptezi deciziile de business în cazul unui război aflat la graniţa României sunt doar câteva dintre temele noi de învăţare.

Provocările crizei, cum ar fi transformarea digitală, gestionarea schimbării, întreruperea lanţului de aprovizionare sau negocierile online sunt câteva dintre subiectele introduse în modulele de studiu ale programului de EMBA oferit la Bucureşti de şcoala de afaceri austriacă WU Executive Academy.

„Am introdus modulul «Labora­torul executiv» cu un consultant experimentat despre rolul de receptor sau expeditor de informaţii critice de management care sunt utilizate în timpul luării deciziilor şi care evidenţiază capcanele şi modalităţile de optimizare a procesului de comu­nicare. De asemenea, am demarat o serie de conferinţe online cu invitaţi internaţionali din reţelele noastre de absolvenţi, ca o oportunitate supli­mentară pentru studenţi“, a spus Adriana Georgescu, program mana­ger al WU Executive MBA Bucharest, program care a ajuns la 405 absolvenţi din 2006 până în prezent.

O altă particularitate observată în cadrul acestui program este creşterea numă­rului de studenţi care lucrează în IT şi tehnologie: dacă în 2014 ponderea acestora era de 17% din totalul studenţilor, în 2021 a ajuns la 28%, ceea ce arată că şi profilul cursanţilor a urmat cursul economiei.

În cadrul şcolii de afaceri ASEBUSS, conducerea a consolidat echipa de practicieni, aducând colaboratori cu experienţă la nivel executiv, care pot îmbina studiile de caz cu exemple din companiile în care lucrează sau pe care le conduc, în domenii precum: marketing digital, big data and analytics şi transformare de business.

„Am dezvoltat şi un program de mentorat 1:1 cu sprijinul alumni ASEBUSS, program dedicat stu­denţilor din seriile Executive MBA si Entrepreneurial MBA curente“, a spus Bianca Ioan, marketing & sales director în cadrul ASEBUSS, şcoală care oferă două programe de MBA pe plan local care au împreună peste 1.500 de absolvenţi.

În cadrul Tiffin University, şcoală de afaceri care are 500 de absolvenţi de la lansare, în ultima perioadă s-a pus accentul pe competenţele de co­mu­nicare, leadership, lucru în echipă, sau de rezolvare a problemelor pe care studenţii trebuie să şi le dezvolte.

„Sunt abilităţi esenţiale pentru profeşionişti ca ei, care activează pe o piaţă a muncii globalizată şi bazată pe tehnologie. În plus, perioada pan­demică şi apoi războiul din Ucraina ne-au demonstrat că adaptabilitatea şi capacitatea de a lua rapid decizii sunt calităţile care pot determina succesul sau, la polul opus, falimentul unei companii“, a spus Roxana Farrugia, director al Tiffin Executive MBA.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
studenti,
decizii,
arta,
negociere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.