Tendinţe: studenţii învaţă arta negocierii online, au parte de mentorat 1:1 şi învaţă să ia decizii rapide
Provocările crizei, cum ar fi transformarea digitală, gestionarea schimbării, întreruperea lanţului de aprovizionare sau negocierile online sunt câteva dintre subiectele introduse în modulele de studiu ale programului de EMBA oferit la Bucureşti de şcoala de afaceri austriacă WU Executive Academy.
Şcolile de afaceri şi-au adaptat programa de studiu şi au introdus teme noi în programele de MBA, pentru a fi mai aproape de realităţile din business. Cum trebuie să se desfăşoare o negociere online, ce înseamnă agilitate şi rezilienţă sau cum îţi adaptezi deciziile de business în cazul unui război aflat la graniţa României sunt doar câteva dintre temele noi de învăţare.
Provocările crizei, cum ar fi transformarea digitală, gestionarea schimbării, întreruperea lanţului de aprovizionare sau negocierile online sunt câteva dintre subiectele introduse în modulele de studiu ale programului de EMBA oferit la Bucureşti de şcoala de afaceri austriacă WU Executive Academy.
„Am introdus modulul «Laboratorul executiv» cu un consultant experimentat despre rolul de receptor sau expeditor de informaţii critice de management care sunt utilizate în timpul luării deciziilor şi care evidenţiază capcanele şi modalităţile de optimizare a procesului de comunicare. De asemenea, am demarat o serie de conferinţe online cu invitaţi internaţionali din reţelele noastre de absolvenţi, ca o oportunitate suplimentară pentru studenţi“, a spus Adriana Georgescu, program manager al WU Executive MBA Bucharest, program care a ajuns la 405 absolvenţi din 2006 până în prezent.
O altă particularitate observată în cadrul acestui program este creşterea numărului de studenţi care lucrează în IT şi tehnologie: dacă în 2014 ponderea acestora era de 17% din totalul studenţilor, în 2021 a ajuns la 28%, ceea ce arată că şi profilul cursanţilor a urmat cursul economiei.
În cadrul şcolii de afaceri ASEBUSS, conducerea a consolidat echipa de practicieni, aducând colaboratori cu experienţă la nivel executiv, care pot îmbina studiile de caz cu exemple din companiile în care lucrează sau pe care le conduc, în domenii precum: marketing digital, big data and analytics şi transformare de business.
„Am dezvoltat şi un program de mentorat 1:1 cu sprijinul alumni ASEBUSS, program dedicat studenţilor din seriile Executive MBA si Entrepreneurial MBA curente“, a spus Bianca Ioan, marketing & sales director în cadrul ASEBUSS, şcoală care oferă două programe de MBA pe plan local care au împreună peste 1.500 de absolvenţi.
În cadrul Tiffin University, şcoală de afaceri care are 500 de absolvenţi de la lansare, în ultima perioadă s-a pus accentul pe competenţele de comunicare, leadership, lucru în echipă, sau de rezolvare a problemelor pe care studenţii trebuie să şi le dezvolte.
„Sunt abilităţi esenţiale pentru profeşionişti ca ei, care activează pe o piaţă a muncii globalizată şi bazată pe tehnologie. În plus, perioada pandemică şi apoi războiul din Ucraina ne-au demonstrat că adaptabilitatea şi capacitatea de a lua rapid decizii sunt calităţile care pot determina succesul sau, la polul opus, falimentul unei companii“, a spus Roxana Farrugia, director al Tiffin Executive MBA.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro