Tinerii şi adulţii din judeţele Sibiu şi Neamţ sunt aşteptaţi în cadrul programului Generaţia Tech pentru a-şi dezvolta competenţele digitale. „Peste 30% dintre absolvenţii programului se angajează în primele trei luni”
Cea de-a 19-a ediţie a programului Generaţia Tech, care are drept scop dezvoltarea competenţelor digitale ale oamenilor, organizat de Digital Nation, a început în judeţele Sibiu şi Neamţ, pentru tinerii şi adulţii care vor să-şi dezvolte abilităţi practice în domenii precum programare, dezvoltare web, marketing digital, dar şi abilităţi interpersonale, au transmis reprezentanţii şi organizatorii programului printr-un comunicat. Până în prezent, peste 8.200 de români, cu vârste cuprinse între 16 şi 65 de ani, au fost formaţi la nivel naţional în cadrul programului Generaţia Tech.
„De-a lungul anilor, am investit în Generaţia Tech peste 3 milioane de euro în hub-uri fizice de tehnologie, platforme ultra-interactive cu funcţii inteligente, dar şi un laborator de cercetare şi dezvoltare concentrat pe creşterea motivaţiei şi energizarea în procesul de învăţare. Uitându-ne la faptul că peste 30% dintre absolvenţi se angajează în primele trei luni, şi apoi procentul se dublează la 60% în următoarele luni, estimăm un impact economic anual de 47,2 milioane de euro adus în economia locala prin salariile obţinute de absolvenţi. În continuare, ne aşteptăm ca acestă cifră să se dubleze rapid, având în vedere introducerea noilor module de competenţe în folosirea inteligenţei artificiale,” a spus Paul Apostol, Fondator Digital Nation.
Astfel, pe parcursul a opt săptămâni, tinerii din Sibiu, Mediaş şi Piatra Neamţ au acces la platforme online interactive unde pot interacţiona în timp real, 24/7, o comunitate-suport, mentori interni şi mentori din partea partenerilor, o gamă variată de resurse video, resurse scrise şi suport asistat de Inteligenţă Artificială.
„În plus faţă de aceste resurse, participanţii au acces la întâlniri săptămânale online cu mentorii pentru a primi îndrumare şi pentru a depăşi provocările practice. De asemenea, au posibilitatea de a participa la întâlniri fizice opţionale în cadrul hub-urilor din Piatra Neamţ şi Braşov, Generaţia Tech fiind singurul program de formare din Europa care construieşte astfel de hub-uri de tehnologie proprii. Însă, mai presus de competenţele tehnice, participanţii îşi dezvoltă şi abilităţi „soft” - învaţă cum să îşi crească încrederea în ei, cum să lucreze în echipă şi cum să navigheze în noua realitate a pieţei muncii.”
Generaţia Tech este programul care transformă modul în care oamenii învaţă. Îmbinând puterea comunităţii şi a tehnologiei, acesta le oferă participanţilor în mod gratuit cadrul de formare şi susţinere în care mentori, companii şi mii de alţi oameni se pregătesc împreună pentru viitor. Programul se adresează atât celor care doresc să exploreze dacă o carieră în domeniul tehnologic li se potriveşte şi să facă primii paşi concreţi în acest sens, cât şi celor care doresc să îşi schimbe direcţia profesională şi să se reorienteze către acest domeniu, arată sursa citată anterior. Iar datorită competenţelor dobândite, ei pot accesa locuri de muncă remote sau experienţe de internship plătite la un nivel mult mai atractiv decât oferta actuală din oraşele mici şi medii.
Programul Generaţia Tech este un parteneriat dintre mediul public şi mediul privat, ediţia Sibiu-Neamţ fiind susţinută de către Romgaz şi având sprijinul Primăriei Municipiului Piatra Neamţ.
„ROMGAZ îşi asumă un angajament ferm în susţinerea progresului tehnologic şi al educaţiei tinerei generaţii. În acest sens, am ales să acordăm o susţinere vitală proiectului Generatia Tech, o iniţiativă ambiţioasă care vizează investiţia în educaţie, digitalizare şi inteligenţă artificială (AI). Digitalizarea este o forţă motrice în transformarea societăţii şi a economiei moderne. ROMGAZ recunoaşte importanţa adoptării tehnologiilor digitale în toate aspectele vieţii, inclusiv în sectorul energetic. Angajamentul nostru reflectă viziunea companiei asupra responsabilităţii sociale şi a contribuţiei sale la progresul şi dezvoltarea durabilă a societăţii”, a spus Răzvan Popescu, CEO al ROMGAZ.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro