TOPUL celor mai vândute mărci de bere din România

Postat la 26 decembrie 2013 624 afişări

Timişoreana a fost cel mai vândut brand de bere anul trecut, din punctul de vedere al volumului, menţinându-se în faţa Golden Brau sau Bergenbier, concurenţii direcţi de pe acelaşi segment de preţ, potrivit unei analize a ZIARULUI FINANCIAR pe baza datelor firmei de cercetare Canadean.

TOPUL celor mai vândute mărci de bere din România

 Brandurile de bere situate pe seg­men­tul mainstream (de mijloc) de preţ au rămas cele mai vândute în România anul trecut. Astfel, Timişoreana, Goldean Brau, Bergenbier, Albacher şi Skol şi-au disputat o industrie în care s-au vândut anul trecut 18,2 milioane de hectolitri de bere, res­pectiv un consum de 89 de litri/capita.

Datele publice privind topul celor mai vândute mărci de bere din România sunt extrem de puţine în ultima vreme, iar cota de piaţă este un secret bine păstrat de jucători. Potrivit calculelor ZF, în pre­zent trei branduri de bere înregistrează vânzări mai mari de 100 de milioane de euro (Timişoreana, Bu­cegi şi Ciucaş), respectiv au o cotă de piaţă în volum de peste 10%.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/topul-celor-mai-vandute-marci-de-bere-din-romania-11822336
11822336
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori