Tot ce trebuie să ştie contribuabilii: ANAF a publicat un ghid privind anularea unor obligaţii bugetare
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat recent pe site-ul instituţiei un “Ghid pentru accesarea facilitatilor fiscale stabilite prin OUG 107/2024”, conform informaţiilor de pe site-ul instituţiei.
Documentul cuprinde informaţii generale pentru contribuabili în vederea accesării facilităţilor fiscale prevăzute de OUG nr. 107/2024, aşa cum a fost modificată prin OUG nr. 112/2024.
Măsurile reglementate în actul normativ sus menţionat se aplică pentru toate categoriile de debitori, cum ar fi:
§ persoane fizice;
§ persoane juridice, de drept public sau privat;
§ asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică;
§ persoane fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii liberale;
§ unităţi administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti ori instituţii publice, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prin Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.
Debitorii care intenţionează să beneficieze de anularea obligaţiilor bugetare pot notifica organul fiscal cu privire la intenţia lor, până cel mai târziu la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor şi nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024, sub sancţiunea decăderii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro