Transportatorul de marfă International Alexander din Arad, afaceri de 665 milioane de lei în 2023, plus 5%
Transportatorul rutier de marfă International Alexander din Arad, cea mai mare firmă din grupul de logistică şi transport marfă cu acelaşi nume, liderul pieţei, cu capital românesc, a finalizat anul trecut cu afaceri de 665,4 mil. lei, în creştere cu circa 5% faţă de anul anterior.
♦ Proprietarii au investit în mod constant în businessurile grupului, atât prin creştere organică, cât şi prin achiziţii de firme.
Transportatorul rutier de marfă International Alexander din Arad, cea mai mare firmă din grupul de logistică şi transport marfă cu acelaşi nume, liderul pieţei, cu capital românesc, a finalizat anul trecut cu afaceri de 665,4 mil. lei, în creştere cu circa 5% faţă de anul anterior.
Pe tot grupul, oficialii estimau afaceri de 300 de milioane de euro pentru anul trecut.
Grupul asigură servicii de transport multimodal, pe cale rutieră, pe apă sau aer şi oferă şi soluţii logistice, funcţionând şi ca o casă de expediţii.
Compania livrează marfă pentru clienţi din industria auto, IT dar şi pentru cei din FMCG.
Fondatorii grupului International Alexander au preluat anul trecut 25% din acţiunile Moov Leasing, companie ce oferă pachete de servicii auto integrate de leasing operaţional. Holdingul Internaţional Alexander, din care fac parte 20 de companii independente, business cu acţionariat 100% românesc, deţinut de Simion şi Loredana Apreutese, şi-a consolidat în mod constant poziţia pe piaţa de transport şi logistică.
Grupul a reuşit să îşi extindă serviciile în alte ţări, Ungaria, Serbia, Cehia şi Germania.
Compania a preluat în 2021 Vio Transgrup din Dâmboviţa, un business controlat de Viorel Angelescu, specializat pe nişa transporturilor internaţionale de mare valoare şi a transporturilor frigo.
Tot atunci a făcut o a doua achiziţie în zona de producţie, a preluat subisdiarele din România şi Cehia ale firmei Brandl Industries, fondată în anul 1970, pentru a putea oferi clienţilor din industria automotive întregul pachet de servicii. Ambele companii au fost integrate în grup, Vio Transgrup a întărit poziţia grupului în sectorul de transport, iar Brandl/Brawe pe segmentul de producţie.
Proprietarii au investit în mod constant în business-urile grupului, atât prin creştere organică, precum şi prin achiziţii de firme .
Extinderea companiei a fost susţinută în special de clienţii din zona de automotive şi FMCG pentru care oferă servicii de transport, logistică şi producţie în mai multe locaţii, după cum declarau anterior oficialii companiei. Grupul a investit atât în extinderea flotei de camioane cât şi în depozite proprii şi reţeaua logistică.
Datele de la mfinante.ro arată că transportatorul a avut un profit net de 18 mil. lei anul trecut şi 908 angajaţi.
Transporturile reprezintă singurul sector din economie, în afară de IT, care are o balanţă pe excedent, un plus de 5,98 miliarde de euro anul trecut, această ramură fiind de altfel şi cel mai mare contributor la balanţa pozitivă a serviciilor, arată datele de la BNR. În 2023, ramura de transporturi a contribuit cu aproape jumătate la excedentul balanţei serviciilor, arată calculele ZF pe baza datelor publice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro