Transportul public în Bucureşti, studiu de caz: Capitala are mai puţine tramvaie şi autobuze decât în 1990, dar este lider european la blocaje în trafic. Care sunt soluţiile?
Din noiembrie, pe străzile Bucureştiului ar fi trebuit să circule 100 de autobuze noi, „în culoarea optimistă turcoaz“, pentru ca anul viitor alte 300 să populeze şoselele oricum aglomerate ale capitalei.
Statistica precizează că acesta este numărul vehiculelor în inventar pentru transportul public local de pasageri şi se referă la totalitatea vehiculelor pentru transportul public efectuat în interiorul unei zone administrative, în acest caz Bucureştiul.
Mai departe, tot datele de la INS arată că dacă în 1990 în Capitală erau 1.153 de autobuze şi microbuze, anul trecut mai erau înregistrate 1.147. La troleibuze, lucrurile au evoluat un pic, astfel că faţă de cele 243 din 1990, la finalul anului trecut erau 297. Mai departe, cifrele de la Statistică ar putea fi optimiste pentru că cele din inventar nu coincid cu cele care chiar funcţionează.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro