Tranzacţie majoră pe final de an. Gigantul retailer polonez Żabka intră pe piaţa din România prin preluarea pachetului majoritar în cadrul distribuitorului DRIM Daniel Distributie FMCG
Retailerul polonez Zabka, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul alimentar din Polonia, intră pe piaţa din România prin achiziţia pachetului majoritar de acţiuni în cadrul companiei de distribuţie DRIM Daniel Distributie FMCG. Tranzacţia va fi finalizată după îndeplinirea tuturor cerinţelor de reglementare.
„Construim un parteneriat cu o firmă care se bucură de o uriaşă încredere, atât din partea partenerilor de afaceri, cât şi din partea clienţilor de pe piaţa românească, şi care se dezvoltă respectând standardele cu care suntem obişnuiţi în Żabka. Valorile comune, respectul şi încrederea reciprocă reprezintă o bază solidă pentru parteneriatul nostru strategic şi pentru proiectele ambiţioase pe care le avem planificate. Am dedicat ultimul sfert de secol unei creşteri dinamice în Polonia, iar astăzi ne lansăm într-o nouă etapă, care implică lansarea operaţiunilor pe o nouă piaţă europeană”, a spus Tomasz Suchański, CEO al Grupului Żabka, ce are 10.000 de magazine dar şi livrări la domiciliu.
Compania are 3 milioane de clienţi zilnic.
După obţinerea aprobărilor pentru tranzacţie, prioritatea Grupului va fi continuarea dezvoltării accelerate în România.
Dezvoltarea din ultimii ani, perspectivele de creştere ale pieţei româneşti şi profilul consumatorului român, similar cu cel polonez, au contribuit în luarea deciziei de extindere a grupului in Romania.
„Eu şi familia mea suntem foarte entuziasmaţi de parteneriatul cu Grupul Żabką şi credem că este pasul care va împinge organizaţia noastră la un nivel superior. Fundamentul pe care se bazează acest parteneriat este solid, deoarece împărtăşim valori asemănătoare, suntem aliniaţi în privinţa oportunităţilor de pe piaţa românească şi avem entuziasmul necesar pentru a fructifica aceste oportunităţi. Ceea ce a cântărit foarte mult în decizia noastră de a intra în parteneriat cu Żabka sunt posibilităţile imense disponibile pentru clienţii, angajaţii şi furnizorii noştri”, a afirmat Radu Trandafir, Manager Strategie DRIM Daniel Distributie FMCG, un business antreprenorial cu afaceri de peste 100 mil. euro anul trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro