Twitter lansează instrumente de monitorizare a reclamelor politice pentru alegerile europarlamentare

Postat la 19 februarie 2019 29 afişări

Reţeaua de socializare Twitter a anunţat marţi că va lansa în Europa instrumente de monitorizare a reclamelor politice ce vor permite votanţilor să identifice campaniile politice cu ocazia alegerilor europarlamentare din luna mai, în contextul temerilor privind potenţiale imixtiuni electorale ruse.

Twitter lansează instrumente de monitorizare a reclamelor politice pentru alegerile europarlamentare

Reţelele de socializare, precum Twitter şi Facebook, sunt presate să depună mai multe eforturi pentru a combate campaniile de dezinformare, răspândirea extremismului şi propagandei. Uniunea Europeană este preocupată de presupusele imixtiuni electorale ruse în campanii electorale din mai multe ţări occidentale, inclusiv SUA. Rusia a negat în mod repetat acuzaţiile în acest sens.

În esenţă, aceste instrumente vor permite oricărui utilizator să poată vedea informaţii detaliate despre reclamele favorabile unui partid sau candidat, având acces inclusiv la informaţii despre cine a plătit pentru aceste reclame, cheltuielile cu publicitatea şi publicul ţintă al reclamelor.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.