Uber deschide cel mai mare centru de asistenţă din Europa Centrală şi de Est destinat şoferilor şi curierilor colaboratori
Reprezentanţii companiei Uber au inaugurat astăzi cel mai mare centru de asistenţă din Europa Centrală şi de Est destinat şoferilor şi curierilor cu care compania colaborează, deschis în zona Pipera din Capitală în urmă cu trei săptămâni, cu o investiţie de 250.000 de euro.
„Noul centru va fi un accelerator de conformitate, ajutându-i pe şoferi să se licenţieze sub noua reglementare cât mai repede şi mai uşor”, a declarat Nicoleta Schroeder, general manager, Uber România.
Echipa de asistenţă a centrului este formată în prezent din 11 angajaţi, care au rolul de a sprijini şoferii sau curierii Uber în situaţii precum accidente, incidente apărute sau conversaţii dificile cu clienţii, având o capacitate de a oferi săptămânal asistenţă pentru circa 2.500 de şoferi şi curieri. Centrul, dezvoltat în parteneriat cu CBRE, se întinde pe o suprafaţă de 320 de metri pătraţi şi este destinat în special partenerilor din Bucureşti, compania având alte două centre de consultanţă deschise în Iaşi şi Timişoara.
„În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci oraşe şi am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats şi Uber Green, cu 100% maşini electrice. Pe termen mediu şi lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicaţia, să ai acces la toate opţiunile de transport – fie Uber X, trotinete şi biciclete electrice, taxi sau transport în comun”, a descris Ash Kebriti, general manager Uber pentru Europa Centrală şi de Est planurile companiei.
În prezent, compania a ajuns la peste 1 milion de utilizatori, având şi o flotă de 65 de autoturisme electrice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro