„Uberul" din sectorul companiilor aeriene este disponibil şi agenţiilor de turism din România
Compania malteză de tehnologie DRCT, furnizor de tehnologie deţinător al celui mai înalt standard de certificare ca agregator IATA NDC (nivelul 4), standard necesar companiilor din turism care vor să ofere servicii optime de călătorie clienţilor lor, a implementat în parteneriat cu agenţia de turism Accent Travel & Events o platformă de distribuţie similară Uber, care reuneşte companiile aeriene într-un singur ecosistem, se arată într-un comunicat.
NDC este cea mai recentă tehnologie din industria aviaţiei lansată de IATA pentru dezvoltarea unui nou standard de transmitere a datelor despre biletele de avion comercializate şi toate informaţiile referitoare la tarife, servicii incluse, valabilitate etc, de la companiile aeriene spre agenţiile de turism, pentru clienţii acestora, călători de business ori de agrement/turism.
DRCT permite tuturor agenţiilor de turism, fie că sunt clasice, de tip online – OTA (online travel agencies), specializate în managementul călătoriilor de afaceri - TMC (Travel Management Company) ori Metasearch-uri să ajungă la toate informaţiile despre biletele puse în vânzare de companiile aeriene prin NDC, direct din GDS (sistemele globale de distribuţie şi comercializare a biletelor de avion). Conţinutul NDC care poate fi accesat vine de la companii aeriene precum Lufthansa Group, British Airways, Air France/KLM, Ukraine International Airlines, Aegean Group şi multe altele. Accesul se face prin intermediul unui software, integrat direct în browser, care foloseşte inteligenţa artificială şi este conceput pentru a facilita activitatea zilnică a agentului emitent. Este uşor de instalat şi intuitiv de utilizat.
Utilizatorii DRCT au acces la toate rutele şi tarifele oferite de companiile aeriene fără a plăti taxe suplimentare de GDS, permitându-le să economisească de la 15 până la 200 de euro/bilet. DRCT nu impune un target privind numărul de bilete emise, iar agenţia rămâne titulara rezervărilor.
DRCT oferă astfel agenţiilor de turism un mod de lucru eficient şi rapid, care va îmbunătăţi experienţa de achiziţie a consumatorului final, pasagerul, acesta având acces la o diversitate de produse din care să îl aleagă pe cel mai potrivit pentru fiecare călătorie din punct de vedere tarif, servicii incluse, condiţii de rambursare şi modificare, cabină de călătorie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro