Un altfel de ride-hailing. Ce este Uber Boat, serviciul premium lansat de compania americană în una dintre cele mai luxoase insule greceşti
Destinaţie de vacanţă atât pentru europenii sau turiştii de pe alte continente, dornici de o scurtă evadare în însorita Grecie, Mykonos atrage an de an şi renumiţi milionari şi miliardari, fie ei vedete, oameni de afaceri şi nu numai, veniţi aici din toate colţurile lumii pentru peisaje, intimitatea oferită de mica insulă şi mai ales pentru viaţa de noapte. Poveştile şoferilor de Uber care te plimbă pe drumurile stâncoase ori te iau sau te duc la micul aeroport, singurul între atâtea helipade pe care aterizează elicopterele purtând vizitatori ce vor confort şi să rămână în anonimat sunt fabuloase, căci la urechile lor ajung multe şi în oglinda retrovizoare văd şi mai multe. Aşa am aflat că Elon Musk a vizitat cândva „Insula Vânturilor”, aşa cum mai e poreclită Mykonos, parte a Cicladelor, şi a lăsat nu mai puţin de 50.000 de euro bacşiş la restaurantul unde a mâncat întreaga săptămână. Mit sau realitate, tipsul ar fi fost unul pe măsura preţurilor găsite al faţa locului, dar şi a oaspetelui.
În Mykonos, distracţiile din categoria luxury se găsesc atât pe uscat, dacă vorbim de o cină romantică la restaurantele premium, cum e vestitul Scorpios, amplasat în apropierea plajei, o seară în club alături de gaşcă sau de un cooking class în care vei învăţa în grup restrâns să găteşti preparate locale faimoase, cât şi pe apă…şi cum insula e înconjurată de apele cristaline ale Mării Ionice, din listă nu poate lipsi o plimbare cu iahtul.
Pentru cei care nu vor să petreacă însă o zi întreagă la bord există însă şi alternativa de a îmbina utilul cu plăcutul. Ideea au avut-o reprezentanţii platformei de ride-hailing Uber, care au lansat, săptămâna aceasta, serviciul Uber Boat. Disponibil direct în aplicaţie, cu rezervare în prealabil, serviciul poate fi folosit de grupuri de 4-8 persoane şi oferă o experienţă în ton cu destinaţia, de la priveliştea întâlnită de-a lungul drumului la condiţiile premium disponibile pe bărci, unele dotate chiar şi cu toaletă. Pe parcursul călătoriei, turiştii pot admira coasta stâncoasă, udată de valurile mării, plajele ascunse şi orizonturile care, în zilele senine, lasă la iveală alte insule „aruncate” în larg. Iar vestea bună este că traficul e inexistent!
Uber Boat e cel mai recent produs lansat de compania americană, şi vine în completarea altor servicii ca: Uber Taxi, disponibil pe teritoriul Greciei atât în Atena cât şi în Santorini şi Mykonos, iar la nivel internaţional, în 286 de oraşe în total, din care 102 doar în Europa; Uber Comfort, un serviciu care îşi propune să se ridice la standardele VIP, disponibil la rândul său în mai multe destinaţii greceşti, cum sunt insulele Mykonos, Corfu, Santorini şi Rodos, precum şi Uber Van, lansat la rândul său vara aceasta în Mykonos şi destinat grupurilor mai mari de turişti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro