Un an de Uber în România. Cine sunt clienţii şi şoferii Uber în Bucureşti
În februarie 2016, Uber sărbătoreşte un an de când a ajuns în Bucureşti. În prezent, peste 70.000 de utilizatori şi-au descărcat aplicaţia şi s-au alăturat comunităţii de ridesharing cu cea mai rapidă creştere din Europa Centrală şi de Est. Până acum, timpul mediu în care o maşină ajunge la un utilizator din Bucureşti a scăzut de la 12 minute la 4,5 minute, aproape o treime faţă de acum un an.
“Uber iubeşte Bucureştiul şi ne bucură că oamenii de aici au îmbrăţişat ridesharing-ul ca pe o alternativă sigură şi transparentă de a se deplasa prin oraş, cu ajutorul tehnologiei. Sondajul ne arată că utilizatorii Uber aleg tot mai mult beneficiille care vin din a împărţi o maşină cu cineva, în timp ce şoferii parteneri apreciază flexibilitatea şi independenţa pe care le oferă parteneriatul cu Uber. Scopul nostru este să vedem în Bucureşti mai mulţi oameni în mai puţine maşini. Ne străduim în fiecare zi să facem asta şi continuăm să ducem un dialog constructiv cu autorităţile din România pentru a avea un cadru legislativ care să încurajeze serviciile digitale inovatoare care ajută oamenii şi oraşele” a spus Nicoleta Schroeder, General Manager Uber România.
Cine sunt utilizatorii Uber din Bucureşti
60% dintre cei care aleg Uber au sub 30 de ani, iar 9 din 10 au studii superioare. De când există Uber în Bucureşti, 25% dintre respondenţi spun că folosesc maşina personală mai puţin, în timp ce peste 40% spun că aleg Uber atunci când ştiu că la destinaţie locurile de parcare sunt limitate.
Sondajul mai arată că utilizatorii aleg Uber ca pe un mod sigur de a ajunge acasă. 7 din 10 comandă o cursă Uber în timpul serii sau pe timp de noapte. 97% ar recomanda serviciul şi altor persoane.
Cine conduce cu Uber
Şoferii partenerii Uber sunt în mare parte persoane educate, tinere şi de vârstă medie - 72% au între 21 şi 40 de ani şi aproape 70% au studii superioare. Când au fost întrebaţi de ce conduc cu Uber, 90% a spus că apreciază flexibilitatea şi venitul în plus.
Partenerii Uber au ocupaţii diverse: 37% sunt antreprenori sau liber profesionişti, 31% au un serviciu full-time, în timp ce 22% nu au o altă sursă de venit şi conduc cu Uber în timp ce sunt în căutarea unui loc de muncă.
Când vine vorba de reglementarea serviciilor de ridesharing, 90% din utilizatorii şi şoferii parteneri cred că România are nevoie de un cadru legislativ care să încurajeze dezvoltarea acestui serviciu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro