Un business care ”şi-a luat zborul”: Doi fraţi din Teleorman vând ouă de prepeliţă de 2,3 mil. lei în Kaufland şi Mega Image

Postat la 22 martie 2018 328 afişări

Ferma de prepeliţe Ecofarm Prodserv, o afacere de­ţinută de fraţii Anghel din judeţul Teleorman, a vândut în 2017 ouă de prepeliţă de circa 2,3 mil. lei (500.000 euro), în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Principalii clienţi sunt retailerii Kaufland şi Mega Image.

Un business care ”şi-a luat zborul”: Doi fraţi din Teleorman vând ouă de prepeliţă de 2,3 mil. lei în Kaufland şi Mega Image

„Producem marcă privată magazin pentru Kaufland şi Mega Image. Am avut şi brand propriu, dar fiind un pro­dus de nişă, am renunţat la el pentru a putea realiza volu­me. Pe termen lung nu ştiu dacă este o strategie avan­tajoasă“, a spus fermierul Mihai Anghel, administra­torul com­paniei Ecofarm Prodserv.

 

Fraţii Anghel cresc la Vităneşti, într-o hală de 1.500 de metri pătraţi, în jur de 60.000 de prepreliţe pe sezon, pre­ponderent pentru producţia de ouă, carnea de prepeliţă fiind considerată un produs „exotic“ în România.

 

„Nu există o tradiţie în a consuma carne de prepeliţă. Românilor le place carnea mai grasă, cum ar fi carnea de porc. Carnea de prepeliţă este o carne slabă, dietetică“, a spus fermierul.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.