Un nou lanţ de magazine din Romania se alătură celor care au plafonat adaosurile comerciale la alimentele de bază şi anunţă reduceri suplimentare la peste o sută de produse
Retailerul francez Auchan anunţă că susţine şi implementează acţiunea statului de reducere a preţurilor la alimentele de bază şi, în plus, va opera o reducere suplimentară de preţ pentru o bună parte dintre produsele vizate de actul normativ, cu scopul de a asigura un efect şi mai puternic al acestei acţiuni, pe perioada ei de aplicare.
Potrivit Ordonanţei de Urgenţă nr. 67/2023, de la 1 august, cotele de adaos comercial pentru produsele alimentare de bază vor fi de maximum 20% la procesator, faţă de costul de producţie al produsului, maximum 5% pe întreg lanţul de distribuţie, indiferent de numărul de „mâini“ prin care trece, şi de maximum 20% la comerciant, faţă de preţul de achiziţie.
Proiectul a fost publicat în Monitorul Oficial pe 28 iunie, de către guvernul României condus de Marcel Ciolacu de la PSD.
„În cadrul acţiunii derulate de Guvern, nu doar implementăm cerinţele legale conform OUG, ci facem şi un efort important pentru a oferi reduceri suplimentare în beneficiul clienţilor noştri”, spune Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan România.
Retailerul a transmis, cu titlu de informare, câteva exemple de produse din cele peste 100 la care sunt aplicate măsuri suplimentare de susţinere din partea Auchan.
Produsele fac parte din sfera de aplicare a Ordonanţei de urgenţă nr. 67/2023 privind instituirea unei măsuri cu caracter temporar de combatere a creşterii a preţurilor la unele produse agricole şi alimentare.
“Precizăm faptul că preţul aplicat înainte de OUG se referă la preţul uzual al produsului (în afara acţiunilor promoţionale sau a unor acţiuni speciale) practicat anterior aplicării actului normativ, preţul după OUG se referă la preţul de revânzare după aplicarea ordonanţei şi care integrează şi reducerea suplimentară oferită de Auchan ca parte a angajamentului său de susţinere a acţiunilor Guvernului cu privire la unele produse de bază”, spun oficialii Auchan.
Potrivit acestora, toate produsele cu preţ redus care fac obiectul OUG vor putea fi uşor de identificat la raft, fiind marcate cu o etichetă specială.
Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri şi 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 360 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro