Un nou lanţ de restaurante îşi face intrarea în ţara noastră. Care sunt planurile şi ce produse vor să pună pe piaţa din România
Lanţul britanic de restaurante de fish & chips Harry Ramsden’s, ce are o istorie de circa un secol, vrea să intre pe piaţa din România. Dezvoltarea ar urma să aibă loc în sistem de franciză, după modelul din piaţa-mamă şi din Malaysia.
„Clasa de mijloc din România se dezvoltă, iar puterea de cumpărare creşte. Aşadar, şi cererea pentru restaurante de tip casual dining creşte. Acest fapt reprezintă o oportunitate pentru noi“, spune David Ellison, chief operating officer la Harry Ramsden’s. Executivul va fi prezent la Bucureşti, ca speaker, cu ocazia Franchwise Summit, ce are loc pe 15 şi 16 octombrie.
În afară de cele aproape 100 de restaurante din Marea Britanie, grupul are prezenţă şi în Malaysia, însă e vorba de un pariu recent. România este astfel una dintre primele pieţe străine către care brandul se uită.
„Cercetările noastre arată că românilor le place peştele prăjit. Acest preparat se găseşte în bucătăria tradiţională românească şi noi credem că varianta britanică de fish & chips va fi pe gustul consumatorilor autohtoni. Această nişă nu este bine dezvoltată în România, aşa că avem oportunitatea să o dezvoltăm“, explică executivul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro