Un nou model de business. Lecţiile de peste 4.000 de euro în care eşti învăţat „să agăţi"
Imaginaţi-vă următoarea scenă: mergeţi pe stradă, staţi într-o cafenea sau vă plimbaţi printre rafturile unui supermarket atunci când, dintr-o dată, sunteţi oprită şi abordată de un bărbat la întâmplare. Deşi poate suna ca o scenă dintr-o comedie romantică, este posibil să fiţi de fapt ţinta unui bărbat care încearcă să vă dea întâlnire, însă este foarte probabil ca experienţa să se transforme într-una înfiorătoare.
Aşa-numitul „daygaming”, care devinde din ce în ce mai întâlnit în Marea Britanie şi în alte părţi ale lumii, arată cum diverşi bărbaţi opresc o femeie pe care o găsesc atractivă pentru a porni o conversaţie cu scopul final de a pleca cu un număr de telefon sau de a obţine o întâlnire, scrie Daily Mail. Comercializat ca o modalitate de a întâlni femei în afara cluburilor de noapte scumpe, a universului social media sau a aplicaţiilor de dating, acest trend se dovedeşte din ce în ce mai popular - şi există acum mai multe site-uri web şi cursuri costisitoare care să ajute bărbaţii să îşi perfecţioneze această „artă”. Cu toate acestea, femeile care au fost abordate în acest fel au spun că adesea conversaţiile devin neplăcute, ba chiar „înfiorătoare”, şi că mulţi bărbaţi sunt misogini.
Bloggerul James Tusk, care conduce Project Tusk, un site web dedicat acestei tehnici, are o altă părere, şi spune că „daygame-ul” este un mod mai „cinstit” de a întâlni femeile, într-un cadru spontan. James lucrează ca antrenor de „daygame”, oferind lecţii private pentru bărbaţi singuri cu vârste cuprinse între 18 şi 70 de ani. Project Tusk oferă o varietate de „pachete” în întreaga lume, inclusiv o sesiune introductivă, care costă aproape 280 de lire (peste 300 de euro), care durează 127 de minute, preţul şedinţelor ajungând însă şi la peste 4.000 de euro.
Iar James nu este singurul din industrie care oferă astfel de servicii; site-ul daygame.com, condus de Yad Bar, care oferă 950 de şedinţe pentru a învăţa bărbaţii „cum să se întâlnească, să se apropie şi să atragă femei frumoase oriunde şi oricând” este un alt exemplu.
Yad explică pe site-ul web că tehnica funcţionează deoarece „motivul pentru care femeile urmăresc comedii romantice şi citesc romane de ficţiune romantică este pentru că în fantezia lor îşi imaginează cum vor întâlni bărbatul visurilor lor”.
.'
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro