Un nou seviciu de transfer de bani intră în România
Mastercard anunţă extinderea parteneriatului cu Rakuten Viber, pentru a crea Moneytou, serviciul de plată peer-to-peer (P2P) disponibil în Viber, aplicaţia de mesagerie cu peste un miliard de utilizatori din întreaga lume. Ca o continuare a lansării Moneytou în Ungaria şi Ucraina de anul trecut, serviciul este de astăzi disponibil în România, urmând a fi extins şi către alte ţări din Europa.
Moneytou este rezultatul inovaţiei şi al parteneriatului puternic dintre Mastercard, Viber, startup-ul maghiar NeoPay, Libra Internet Bank şi Wirecard România. Serviciul foloseşte platforma Mastercard Send care permite transferuri de bani în timp real (timpii efectivi de înregistrare pentru tranzacţiile aprobate depinzând de instituţia financiară primitoare) către orice card eligibil. Prin intermediul unei singure conexiuni, Mastercard Send le permite atât indivizilor cât şi organizaţiilor să facă transferuri de bani oricum, oriunde şi oricând doresc.
Utilizatorii Viber al căror cont este asociat unui număr de telefon mobil din Ungaria, Ucraina sau România pot efectua transferuri rapid şi uşor, între carduri de debit şi carduri de credit emise domestic, fără a mai fi nevoiţi să introducă detaliile tranzacţiei sau să alimenteze un alt portofel electronic. Consumatorii pot introduce pur şi simplu datele cardului în aplicaţie, prin accesarea serviciului Moneytou în secţiunea Gif+ din orice chat Viber, unde au la dispoziţie inclusiv opţiunea de înregistrare a mai multor carduri, explică reprezentanţii companiei. Odată ce cardul a fost înregistrat, utilizatorii vor putea trimite şi primi bani fără efort în timp ce transmit mesaje prin intermediul aplicaţiei. Destinatarii vor primi ulterior o notificare prin care se anunţă transferul, suma fiind disponibilă în cont în câteva minute, la orice oră sau zi a săptămânii, inclusiv şi seara sau în weekend.
„Rezultatele celui mai recent studiu derulat de Mastercard ne arată că serviciile de transfer P2P sunt din ce în ce mai îmbrăţişate de consumatori, numărul utilizatorilor crescând în ultimii ani cu aproape 10%. De asemenea, aproximativ 75% dintre români folosesc zilnic aplicaţiile de mesagerie”, a declarat Gabriel Ghiţă, vice president, Business Development Mastercard.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro