Un nou trend: retailerii merg în complexurile imobiliare noi
Kaufland, liderul comerţului local, a deschis primul său magazin într-un complex imobiliar, după ce anterior a deschis doar hipermarketuri independente.
Alte reţele care au atacat aceste proiecte rezidenţiale sunt Mega Image, Lidl, Penny Market, Carrefour şi Profi. Grupul a deschis la finalul săptămânii trecute primul magazin integrat într-un complex comercial în Cluj-Napoca, oraş în care mai deţine alte două unităţi independente. Magazinul are circa 2.400 mp suprafaţă de vânzare, fiind astfel una dintre cele mai mici unităţi ale lanţului.
Magazinele Kaufland au între 2.000 şi 5.500 mp, cu o medie de 3.600 mp. Pe de altă parte, până acum doar magazinele cu suprafaţă mult mai mică - sub 1.000 mp - intrau în astfel de complexuri imobiliare, mai exact supermarketurile şi magazinele de proximitate sau discount. Dacă supermarketurile şi magazinele de proximitate au format adaptat pentru aceste complexuri rezidenţiale, discounterii precum Lidl şi Penny Market, dar şi Kaufland şi-au adaptat magazinele. De regulă cei trei comercianţi preferau să ridice magazine de la zero, pe terenuri proprii. La polul opus, Mega Image, Profi sau Carrefour cu formatul Market au mers mereu pe magazinele de la parterul blocurilor sau al clădirilor de birouri, unde au trafic asigurat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro