Un nou trend: retailerii merg în complexurile imobiliare noi

Postat la 27 noiembrie 2017 112 afişări

Kaufland, liderul comerţului local, a deschis primul său magazin într-un complex imobiliar, după ce anterior a deschis doar hipermarketuri independente.

Un nou trend: retailerii merg în complexurile imobiliare noi

Alte reţele care au atacat aceste proiecte rezidenţiale sunt Mega Image, Lidl, Penny Market, Carrefour şi Profi. Grupul a deschis la finalul săptămânii trecute primul magazin integrat într-un complex comercial în Cluj-Napo­ca, oraş în care mai deţine alte două unităţi indepen­den­te. Ma­gazinul are circa 2.400 mp suprafaţă de vânzare, fiind ast­fel una dintre cele mai mici unităţi ale lanţului.

Maga­zi­ne­le Kaufland au între 2.000 şi 5.500 mp, cu o medie de 3.600 mp. Pe de altă parte, până acum doar magazinele cu su­pra­faţă mult mai mică - sub 1.000 mp - intrau în astfel de complexuri imobiliare, mai exact supermarketurile şi ma­gazinele de proximitate sau discount. Dacă supermarketurile şi magazinele de proximitate au format adaptat pentru aceste complexuri rezidenţiale, discounterii precum Lidl şi Penny Market, dar şi Kaufland şi-au adaptat magazinele. De regulă cei trei comercianţi preferau să ridice magazine de la zero, pe terenuri proprii. La polul opus, Mega Image, Profi sau Carrefour cu formatul Market au mers mereu pe magazinele de la parterul blocurilor sau al clădirilor de birouri, unde au trafic asigurat.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.