Unilever şi Henkel, singurii jucători din topul FMCG care au reuşit să crească
Doar pentru abonaţii ZF Corporate
Cu un consum mediu de sub cinci kilograme de detergent, 1,5 tuburi de pastă de dinţi şi patru săpunuri pe an, cifre ce ne plasează la coada Europei, piaţa bunurilor de larg consum nealimentare ar trebui să aibă o singură direcţie: în sus.
În ultimii ani, marcaţi de criza financiară, de scăderea consumului şi de deprecierea leului, cei mai mari cinci jucători de pe piaţă -
Procter &Gamble, Unilever, Henkel, Colgate şi Johnson Wax - au pierdut afaceri de 100 mil. euro.
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 25.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.